Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:29Men Jack, den ser så konstig ut! Är det verkligen en frisk vad?
Men Jack, den ser så konstig ut! Är det verkligen en frisk vad?
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:41Den är jättefin.
Den är jättefin.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 22:36Tjusig vad.....frisk vad....Take your pick.:D
Tjusig vad.....frisk vad....Take your pick.:D
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 22:59jag har aldrig sett något liknande, men jag kanske tittar från fel håll? Mina vader ser då inte ut sådär... Men jag är ju en liten tjej 😉
jag har aldrig sett något liknande, men jag kanske tittar från fel håll? Mina vader ser då inte ut sådär... Men jag är ju en liten tjej 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 06:22Jag har tidigare haft problem med löparknä till och från. För något år sedan så läste något om pose och bestämde mig för att prova och nu så märker jag knappt av det (om jag känner av det börjar komma under ett pass så brukar det lösa sig genom att jag by
Jag har tidigare haft problem med löparknä till och från. För något år sedan så läste något om pose och bestämde mig för att prova och nu så märker jag knappt av det (om jag känner av det börjar komma under ett pass så brukar det lösa sig genom att jag by
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 07:45Hade den skadan för några år sedan. Gick över med rehab, NSAID och förändring i träningen. Så visst är det möjligt, även om löpar- (och hoppar-) knä kan bli riktigt segdragna historier. Tror det viktigaste är att korrigera utlösande orsak. Korrigera ev. b
Hade den skadan för några år sedan. Gick över med rehab, NSAID och förändring i träningen. Så visst är det möjligt, även om löpar- (och hoppar-) knä kan bli riktigt segdragna historier. Tror det viktigaste är att korrigera utlösande orsak. Korrigera ev. b
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 09:17Thomas: "Om det inte är i bursan (slemsäcken) som problemet sitter. Finns en sådan under fästet. Då hjälper nog inget annat än cortison. Men om du träffat SG*3 har ni säkerligen uteslutit det?"
Nja, uteslutet är det nog inte, men mitt knä eller området s
Thomas: "Om det inte är i bursan (slemsäcken) som problemet sitter. Finns en sådan under fästet. Då hjälper nog inget annat än cortison. Men om du träffat SG*3 har ni säkerligen uteslutit det?"
Nja, uteslutet är det nog inte, men mitt knä eller området s
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 09:32Om du aktiverar muskeln mot motstånd då? Dvs gör en statisk utåtförning? Operation med senklyvning förekommer, ingen aning om resultaten av sådant, men har ni diskuterat injektion mot bursan?
Om du aktiverar muskeln mot motstånd då? Dvs gör en statisk utåtförning? Operation med senklyvning förekommer, ingen aning om resultaten av sådant, men har ni diskuterat injektion mot bursan?
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 10:03Vi har inte pratat om det ännu. Vi ska köra ett tag med träning innan vi bestämmer hur vi går vidare. Än så länge känns det bra iaf 🙂 Vill juh helst slippa operation...
En kortisonspruta skulle man juh kunna testa kanske, men det är väl isf en återkomman
Vi har inte pratat om det ännu. Vi ska köra ett tag med träning innan vi bestämmer hur vi går vidare. Än så länge känns det bra iaf 🙂 Vill juh helst slippa operation...
En kortisonspruta skulle man juh kunna testa kanske, men det är väl isf en återkomman
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 10:59Ett eg. ännu bättre test är väl att sittande utåtrotera underbenet och därefter försöka böja mot motstånd. Om ej smärta då tycker jag man kan misstänka bursit. 1-3 injektioner, tror jag är rätt så standard. Inte mer återkommande än så, förutsatt att man h
Ett eg. ännu bättre test är väl att sittande utåtrotera underbenet och därefter försöka böja mot motstånd. Om ej smärta då tycker jag man kan misstänka bursit. 1-3 injektioner, tror jag är rätt så standard. Inte mer återkommande än så, förutsatt att man h