Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningResorb - när, var, hur?
You need to log in to create posts and topics.

Sylvia, såna där drycker dricker jag ABSOLUT inte 😉 så jag vågar nog prova då... kanske...

Japp Anne Mari. Den var drickbar med mersmak som kom efteråt.
Sylvia du tänker på Absolut kurant. Äntligen en gåta jag löste!

Ah AM han före...

Hehe, A-M, inte jag heller numera!

Aadu, det var duktigt gissat. Och jag som tyckte "gåtan" var klurig...

Skämt åsido, finns det ett syfte med att få i sig nåt, är det bara att blunda och svälja, även om det kanske smakar så där (och man ev får hemska f

Ja, så kan det naturligtvis vara Sara. Framför allt innan Stockholmsmaran fick jag springa tre ggr! på Östermalms IP och ändå var jag nödig under hela loppet. Kanske lite onödigt mycket Resorb, jag kanske blandar för starkt.... 🙂

Jag blandar Resorb i s

Stress påverkar ju nödigheten oxå... jag blir gärna extra nödig om jag ska tala inför en ny grupp människor.

Hittade precis detta uttalande:

"Stress kan även orsaka en höjning av det intravesicala trycket i urinblåsan och detta gör, i samverkan med ovan

Ja, det var nog lite "ont i nervösen". Och inte blev det bättre när man såg kilometerköerna till toan heller.... 🙂

Fia-Lotta: jag tror inte det alls är bra att blanda Resorb i sportdrycken _om_ du menar att du slänger i ett par tabletter Resorb i färdigblandad sportdryck för den är ju rätt salthalt i sig och om du tillsätter tabletterna blir det för salt (inte samma s

Ojdå - tänkte inte på det... (#) Kanske blir för mycket av det goda!

Jag sprang idag en långrunda med Resorb och det verkade funka jättebra. Hade krafter kvar i slutet plus att jag inte blev så fruktansvärt illamående efteråt som jag tidigare blivit då jag sprungit långt. Det ska jag fortsätta med på långrundorna 🙂
Kan t

Louise: Hur mycket Resorb tog du och till hur mycket vätska?