Quote from Jonas Täng on 14 June 2008, 19:39Men Louise så bra att du fick det att fungera! 🙂 🙂 🙂
Men Louise så bra att du fick det att fungera! 🙂 🙂 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 14 June 2008, 20:00Härligt att du slapp ditt illamående 🙂 Grattis
Härligt att du slapp ditt illamående 🙂 Grattis
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 21:49En läkare på mitt jobb sa häromdagen att om man nyper sig i lårets framsida så stoppas känslan av "nödighet"!!
En läkare på mitt jobb sa häromdagen att om man nyper sig i lårets framsida så stoppas känslan av "nödighet"!!
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 22:30Jag drack ett glas (ca 2 dl) + 2 tabletter några timmar innan (typ 3-4h). Sen hade jag det i Pro Touch-vätskebältet i 3 st flaskor + 2 tabletter. När jag kom hem drack jag ett glas (2dl) med 1 tablett. Så totalt 5 tabletter på ca 8 dl.
Jag drack ett glas (ca 2 dl) + 2 tabletter några timmar innan (typ 3-4h). Sen hade jag det i Pro Touch-vätskebältet i 3 st flaskor + 2 tabletter. När jag kom hem drack jag ett glas (2dl) med 1 tablett. Så totalt 5 tabletter på ca 8 dl.
Quote from Jonas Täng on 15 June 2008, 22:18Oj det var koncentrerat. Jag brukar ha en tablett per 5 dl eller två per 7,5 dl-flaska. Jag får kanske tänka om där...
Oj det var koncentrerat. Jag brukar ha en tablett per 5 dl eller två per 7,5 dl-flaska. Jag får kanske tänka om där...
Quote from Catharina Brattlin on 15 June 2008, 22:58Sara, läs på förpackningen. Har för mig att det står 2 tabletter till ett 2 dl-dricksglas vatten. Brukar köra på det iaf.
Sara, läs på förpackningen. Har för mig att det står 2 tabletter till ett 2 dl-dricksglas vatten. Brukar köra på det iaf.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 07:30Japp, jag läste på förpackningen så det blev 5 tabletter till 8 dl till slut. Äter överlag i underkant med salt - kan t o m glömma salta i pastan 🙂 så jag behöver nog min del av salt. Jag var ändå helt sandig i ansiktet efteråt.
Japp, jag läste på förpackningen så det blev 5 tabletter till 8 dl till slut. Äter överlag i underkant med salt - kan t o m glömma salta i pastan 🙂 så jag behöver nog min del av salt. Jag var ändå helt sandig i ansiktet efteråt.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 09:14Resorb verkar vara något slags undermedel. Fungerar det inte att göra sin egen?
Hittade följande recept:
* 1 liter vatten
* 6 tsk socker
* ½ tsk salt
Koka upp och låt svalna.Sen får man väl smaksätta också så att det är lite godare.
Resorb verkar vara något slags undermedel. Fungerar det inte att göra sin egen?
Hittade följande recept:
* 1 liter vatten
* 6 tsk socker
* ½ tsk salt
Koka upp och låt svalna.
Sen får man väl smaksätta också så att det är lite godare.
Quote from Lisa Bringhed on 16 June 2008, 10:11Ordinationen på förpackningen gäller väl någon som är riktigt uttorkad pga diarre. Det kanske man inte är hela passet i alla fall... (H)
Ordinationen på förpackningen gäller väl någon som är riktigt uttorkad pga diarre. Det kanske man inte är hela passet i alla fall... (H)
Quote from Eric Jacobsson on 16 June 2008, 10:13jag har inte riktigt fattat vad resorb är för något... kan någon upplysa mig?
jag har inte riktigt fattat vad resorb är för något... kan någon upplysa mig?