Quote from Guest on 31 May 2008, 23:23även maratråd II blev väldigt lång.
får man som icke deltagande våga föreslå en ny som laddar lite fortare.tävlingsberättelser: http://www.funbeat.se/races/results.aspx?id=125310
även maratråd II blev väldigt lång.
får man som icke deltagande våga föreslå en ny som laddar lite fortare.
tävlingsberättelser: http://www.funbeat.se/races/results.aspx?id=125310
Quote from Jan Lundquist on 31 May 2008, 23:33Bra ide!
Bra ide!
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2008, 00:23Jessica: Jag tittade in i tältet båda gångerna jag sprang förbi - men kände inte igen dig utan katt!
Jessica: Jag tittade in i tältet båda gångerna jag sprang förbi - men kände inte igen dig utan katt!
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 00:29skulle tagit mia med mig.
nu höjs verkligen kravet på funbeat klistermärken
skulle tagit mia med mig.
nu höjs verkligen kravet på funbeat klistermärken
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 00:45Funbeat-keps - en vit med blå gubbe på!
Nummerlappen täcker ju emblemet på tröjorna, så det är ju inte så bra.
klisterlappar ramlar bara av iaf om man springer genom ångduscharna.Fast en vit keps är ju aldrig fel 😀
Funbeat-keps - en vit med blå gubbe på!
Nummerlappen täcker ju emblemet på tröjorna, så det är ju inte så bra.
klisterlappar ramlar bara av iaf om man springer genom ångduscharna.
Fast en vit keps är ju aldrig fel 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 00:49Kan man få den här tråden att också länka till tävlingsberättelserna?
Vit keps, bra idé! (t+)
Kan man få den här tråden att också länka till tävlingsberättelserna?
Vit keps, bra idé! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 05:45Man fick en vit Sthlm-marathon-keps, väldigt smart! Det gällde att fylla den med vatten vid vätskestationerna och kasta den över huvudet så att vattnet forsade 🙂 Man fick en svamp också, men den tappade jag nästan direkt.
Jag har sovit ruskigt dåligt i
Man fick en vit Sthlm-marathon-keps, väldigt smart! Det gällde att fylla den med vatten vid vätskestationerna och kasta den över huvudet så att vattnet forsade 🙂 Man fick en svamp också, men den tappade jag nästan direkt.
Jag har sovit ruskigt dåligt i
Quote from Christer Heinbäck on 1 June 2008, 09:39Mitt lopp gick fint och jag kom in på 3:55. Stora målet var att springa under 4 timmar och det gick ju i lås! Nöjd och glad sprang jag om många inne på stadion. Mellan 25-30 km var det tungt och jag undrade hur detta skulle sluta. Men sen kom krafterna ti
Mitt lopp gick fint och jag kom in på 3:55. Stora målet var att springa under 4 timmar och det gick ju i lås! Nöjd och glad sprang jag om många inne på stadion. Mellan 25-30 km var det tungt och jag undrade hur detta skulle sluta. Men sen kom krafterna ti
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2008, 10:42Jag är bara lite avundsjuk 🙂
Jag är bara lite avundsjuk 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 10:46Glad jag inte såg någon av er i sjuktältet eller att jag fick hämta er på fyrhjulingen 😀
Men en funbeat keps hade inte varit fel!!V
Glad jag inte såg någon av er i sjuktältet eller att jag fick hämta er på fyrhjulingen 😀
Men en funbeat keps hade inte varit fel!!V