Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 17:14Jag spurtade in på stadion och tog mig i mål 31 sekunder innan 6h gränsen. Sluttid 5.52. Var jättestressad för att ja inte trodde jag skulle få gå i mål... men de verkade inte vara så hårda på maxtiden.
Jag är i alla fall nöjd med att ha tagit mig runt, v
Jag spurtade in på stadion och tog mig i mål 31 sekunder innan 6h gränsen. Sluttid 5.52. Var jättestressad för att ja inte trodde jag skulle få gå i mål... men de verkade inte vara så hårda på maxtiden.
Jag är i alla fall nöjd med att ha tagit mig runt, v
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 17:42Ni är hur duktiga somhelst!
Stod o hejade vid 40/19 ett tag.
Otroligt att ni orkade, när det var så varmt.
Sprang minimaran dan efter, några grader varmare,
men jätteroligt!9 stolta minuter
(H)
Ni är hur duktiga somhelst!
Stod o hejade vid 40/19 ett tag.
Otroligt att ni orkade, när det var så varmt.
Sprang minimaran dan efter, några grader varmare,
men jätteroligt!
9 stolta minuter
(H)
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 18:39Första halvan gick jättebra att springa o jag bara njöt av stämningen o publiken, sen kändes det lite trögare fram till 30 km men hade ändå en bra tid fortfarnde (2:56:03) 🙂 Sen kraschade jag på slutet av söder mälarstrand o fick stanna o stretcha. Både
Första halvan gick jättebra att springa o jag bara njöt av stämningen o publiken, sen kändes det lite trögare fram till 30 km men hade ändå en bra tid fortfarnde (2:56:03) 🙂 Sen kraschade jag på slutet av söder mälarstrand o fick stanna o stretcha. Både
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 19:48Louise: om du är "amatör" gör som J Blix. Längre pass sliter på kroppen, om du bara skall träna för att komma runt på en bra tid och njuta av loppet. Långpassen är nödvändiga för att känna sin kropp och veta vad den tål, men för mycket sliter
Louise: om du är "amatör" gör som J Blix. Längre pass sliter på kroppen, om du bara skall träna för att komma runt på en bra tid och njuta av loppet. Långpassen är nödvändiga för att känna sin kropp och veta vad den tål, men för mycket sliter
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 23:48Tog mig i mål på 3:26:52. Siktade på att gå under 3.15 men en stukad fot i höjd med 17km satte P för den förhoppningen. Missade därmed också att bli bland de 1000 främsta, mitt andra mål. Blev 1080:e. Men blev i alla fall bästa Niko.
Men kul var det!
Tog mig i mål på 3:26:52. Siktade på att gå under 3.15 men en stukad fot i höjd med 17km satte P för den förhoppningen. Missade därmed också att bli bland de 1000 främsta, mitt andra mål. Blev 1080:e. Men blev i alla fall bästa Niko.
Men kul var det!
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 11:37Grattis alla som kämpade i värmen. (t+) (t+)
Hoppas kunna vara med om två år. (H)
Grattis alla som kämpade i värmen. (t+) (t+)
Hoppas kunna vara med om två år. (H)
Quote from Håkan Öhling on 3 June 2008, 11:43Klarade mig med flaggan i topp på 3.13 🙂
Det kändes otroligt nog bra hela vägen o jag kunde tom öka lite efter 35km då jag hade tappat några sekunder o låg 20 sek efter tidsschemat. Inne på stadion blev det en riktig maxrökare(H).Var det bara jag som
Klarade mig med flaggan i topp på 3.13 🙂
Det kändes otroligt nog bra hela vägen o jag kunde tom öka lite efter 35km då jag hade tappat några sekunder o låg 20 sek efter tidsschemat. Inne på stadion blev det en riktig maxrökare(H).
Var det bara jag som
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 14:57Ja, varför mår man så illa efter långlopp?
Ja, varför mår man så illa efter långlopp?
Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 15:18Mådde oxså illa det började redan vid 25 km, men det tror jag berodde på saltgurka som jag aldrig har ätit på träning, det höll i sig hela vägen in till mål. För min del så går det över med Bassets Winegum. Testade efter St. Eriksloppet 2006 och det funge
Mådde oxså illa det började redan vid 25 km, men det tror jag berodde på saltgurka som jag aldrig har ätit på träning, det höll i sig hela vägen in till mål. För min del så går det över med Bassets Winegum. Testade efter St. Eriksloppet 2006 och det funge
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 14:32Niko-
Grattis!
Hoppas det går lika bra och bättre till nästa gång!
Och grattis till nya jobbet!
Niko-
Grattis!
Hoppas det går lika bra och bättre till nästa gång!
Och grattis till nya jobbet!