Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 12:20Jag var och tittade och är grymt, grymt imponerad av alla er som sprang. Bra jobbat!!! 🙂
Jag var och tittade och är grymt, grymt imponerad av alla er som sprang. Bra jobbat!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 12:42Grymt gjort av alla som pinade och plågade sig i mål. Det är en riktigt stark mental prestation! Jag vet att det kan vara lite hängigt att missa sin måltid men jag tror att snart kommer ni känna er rätt stolta över er själva, det skulle jag ha gjort i all
Grymt gjort av alla som pinade och plågade sig i mål. Det är en riktigt stark mental prestation! Jag vet att det kan vara lite hängigt att missa sin måltid men jag tror att snart kommer ni känna er rätt stolta över er själva, det skulle jag ha gjort i all
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 13:27Jo, jag sprang bredvid älgen ett tag. Var rätt kul, publiken vaknade till lite extra! 🙂
Jo, jag sprang bredvid älgen ett tag. Var rätt kul, publiken vaknade till lite extra! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 13:52Jag sprang i mål på 3.58 på min första mara och är sjukt nöjd!!! Med tanke på mina dåliga förberedelser med sjukdom som gjorde att jag inte ens var säker på om jag skulle springa hade jag förväntat mig en mycket sämre tid.
GRATTIS till alla!
Såg ingen
Jag sprang i mål på 3.58 på min första mara och är sjukt nöjd!!! Med tanke på mina dåliga förberedelser med sjukdom som gjorde att jag inte ens var säker på om jag skulle springa hade jag förväntat mig en mycket sämre tid.
GRATTIS till alla!
Såg ingen
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 14:39Jag såg inte älgkostymen själv, men när jag kom hem stod det klart att barnen, som hade stått i publiken, var betydligt mer intresserade av älgen och tigern än av att jag hade varit med. Efter förra årets St Erikslopp kom de ihåg apan och motorcyklarna i
Jag såg inte älgkostymen själv, men när jag kom hem stod det klart att barnen, som hade stått i publiken, var betydligt mer intresserade av älgen och tigern än av att jag hade varit med. Efter förra årets St Erikslopp kom de ihåg apan och motorcyklarna i
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 14:57Grattis till alla som klarade maran!!
För min del gick det inte som planerat. Värmde upp med att vara sjuk sen gbg varvet, blev frisk två dagar innan stockholm.
Kände mig pigg första 15km och började få upp hoppet om en riktigt bra tid. Efter 16km fick
Grattis till alla som klarade maran!!
För min del gick det inte som planerat. Värmde upp med att vara sjuk sen gbg varvet, blev frisk två dagar innan stockholm.
Kände mig pigg första 15km och började få upp hoppet om en riktigt bra tid. Efter 16km fick
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 15:31Grattis alla som klarade av att ta sig i mål i värmen, det var minsann inga idealiska temperaturer det rörde sig om den här gången.
Har läst många löpares berättelser om hur de kämpat och krigat för att komma i mål, det är imponerande.
Och tack alla s
Grattis alla som klarade av att ta sig i mål i värmen, det var minsann inga idealiska temperaturer det rörde sig om den här gången.
Har läst många löpares berättelser om hur de kämpat och krigat för att komma i mål, det är imponerande.
Och tack alla s
Quote from Linn Bäärnhielm on 1 June 2008, 16:56Jaha då var mitt första marathonlopp averkat.
Jag kan inte annat än saga att jag är jätte nöjd med att lyckats ta mig runt.
Min tid blev 4:30:39
Lite snopet att vara så nära att komma under 4:30:00 men när man inte har mer krafter kvar så får man vara nö
Jaha då var mitt första marathonlopp averkat.
Jag kan inte annat än saga att jag är jätte nöjd med att lyckats ta mig runt.
Min tid blev 4:30:39
Lite snopet att vara så nära att komma under 4:30:00 men när man inte har mer krafter kvar så får man vara nö
Quote from Therese Linner on 1 June 2008, 17:00Anders, var det en galen rödhåring så var det jag 😀 Jag försökte hojta på alla i funbeat-tröja. Stod och skrek lite efter vätskekontrollen vid 31,5 km eller så.
Anders, var det en galen rödhåring så var det jag 😀 Jag försökte hojta på alla i funbeat-tröja. Stod och skrek lite efter vätskekontrollen vid 31,5 km eller så.
Quote from Funbeat user on 1 June 2008, 17:02en funbeatare hos mig med. svart tröja. tror han hette ola
en funbeatare hos mig med. svart tröja. tror han hette ola