Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningresultat Stockholm maraton 2008
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en fundering som någon här kanske kan svara på ang dom som låg längs banan med som jag förmodar det vätskebrist. Inlindade i filtar och ett par med dropp. Är det någon här som råkat ut för det eller som ändå vet vilka varningstecken det är innan d

Annika
Det var nog du som hejde på mig för det stämmer med överäns med var du stog.

Tack för ditt stöd.
Det hjälpte. 🙂

Jessica

Jag hade också svart tröja och svart keps.
Var stog du någonstans?

massör tältet vid sjukvårdarna.

EDIT: jag masserade alltså

EDIT igen: rålambshovsparken efter västerbron

Jag är också glad - och stel - såhär dagen efter mitt första maraton. Tog det kanonlugnt på första varvet och ökade sedan lite på andra, kände mig fräsch hela tiden utom sista fem då benen var stela. Kom i mål på 4.15, vilket jag är nöjd med.

Sprang även

Älgen hade dessutom med sig kamera och fotograferade bonussonen som sprang med honom en bit och gjorde horn. Heja älgen säger jag... (H)

Alla ni som sprang - Ni är otroliga!!

Jag som drar mig för att springa 8 km i denna värmen.

(t+)
(t+)
(t+)
(t+)
(t+)

Jag är otroligt imponerad av alla er som sprang i mål på så bra tider. (t+)

Själv är jag jätteglad över att jag fixade min första mara, och att jag klarade det utan att behöva gå någonting. 😀

Tiden blev inte den bästa - 5.31.24 - så jag slöade nog

Annki: Jag sprang maran från början till slut kissnödig! (#) Hade besökt en bajamaja på Östermalms IP och fått nog - hatar dom!!!! Och kön till toan i startfållorna var ju kilometerlång. Hade små funderingar att uppsöka en buske på Gärdet, men första varv

Anki

Man kan prestera på många sätt. ATT Du de facto sprungit är imponerande. KANON! Grattis!

Och grattis alla Ni andra som sprang - dessutom i värmen! - vilka prestationer (t+)

Håller med Harald till 100! Det är så lätt att glömma sin egen prestation när man läser om alla vesslor som sprungit på kanontider. Men man ska inte glömma att det här inte är platsen för "medelsvensson" - medelsvensson springer INTE marathon! 🙂

Så hej