Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 17:39Men ändå så borde det ju tidsmässigt vara bättre än att få zickzacka runt oss motionärer....??
EDIT: Banta 100gram istället då 😉
Men ändå så borde det ju tidsmässigt vara bättre än att få zickzacka runt oss motionärer....??
EDIT: Banta 100gram istället då 😉
Quote from Lena O on 14 June 2009, 17:44Såg ingen nämna något om lampor.
Bara att det inte går att köra lika fort i mörker som i dagsljuset.
Finns säkert en biologisk förklaring.
Såg ingen nämna något om lampor.
Bara att det inte går att köra lika fort i mörker som i dagsljuset.
Finns säkert en biologisk förklaring.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 17:45Luftmotståndet är större på natten eftersom det är kallare. Inte försumbart.
Luftmotståndet är större på natten eftersom det är kallare. Inte försumbart.
Quote from Lena O on 14 June 2009, 17:46hmmm, kallast runt 5 - 7 ville jag tror
hmmm, kallast runt 5 - 7 ville jag tror
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 17:49Ahhhh.. det va jag som tog för givet att det handlade om att det va mörkt ute och att det behövdes lampor, ber om ursäkt för det.
Så det handlar alltså om att man rent biologiskt fungerar sämre när det är mörkt ute,
hur många minuter förlorar man på att
Ahhhh.. det va jag som tog för givet att det handlade om att det va mörkt ute och att det behövdes lampor, ber om ursäkt för det.
Så det handlar alltså om att man rent biologiskt fungerar sämre när det är mörkt ute,
hur många minuter förlorar man på att
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 17:53Skulle det inte vara bättre om VR arrangerade en start kl 18:00-20:00 där snabbisarna kunde starta så är problemet ur världen och att man får seeda sig till dessa 3600 platser?
EDIT: Luftmotståndet, gud hjälpe mig men det måste ta mera kraft att ständigt
Skulle det inte vara bättre om VR arrangerade en start kl 18:00-20:00 där snabbisarna kunde starta så är problemet ur världen och att man får seeda sig till dessa 3600 platser?
EDIT: Luftmotståndet, gud hjälpe mig men det måste ta mera kraft att ständigt
Quote from Lena O on 14 June 2009, 17:54är ni mindre korkade när det är ljus menar du?
Vad har den ena med den andra att göra.Det är vett att säga till åt en klunga/person framför som man ska köra om att hålla höger.
Menar du att man ska skita i det och
A) Bromsar in och vänta bakom eller
B
är ni mindre korkade när det är ljus menar du?
Vad har den ena med den andra att göra.
Det är vett att säga till åt en klunga/person framför som man ska köra om att hålla höger.
Menar du att man ska skita i det och
A) Bromsar in och vänta bakom eller
B
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 17:59Gazzah: Nej du missuppfattar mig, jag tycker att det är helt rätt att skrika håll höger och jag förstår helt klart varför och allt sånt, jag bara undra om det inte vore enklare för de som är snabba att starta före oss som är långsamma.
Att ha det som nu
Gazzah: Nej du missuppfattar mig, jag tycker att det är helt rätt att skrika håll höger och jag förstår helt klart varför och allt sånt, jag bara undra om det inte vore enklare för de som är snabba att starta före oss som är långsamma.
Att ha det som nu
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 18:05Jag vill poängtera att jag INTE gnäller på er som skriker håll höger, jag förstår er fullt ut.
Jag vill poängtera att jag INTE gnäller på er som skriker håll höger, jag förstår er fullt ut.
Quote from Lena O on 14 June 2009, 18:09Pierre: Förstår din poäng.
Den som åker på 20timmar då och startar 05.30?
Pierre: Förstår din poäng.
Den som åker på 20timmar då och startar 05.30?