Quote from Guest on 6 July 2009, 11:27Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.
Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 11:37Grymt kul !! Målgång blir på Gröna Lund i år. Artister, konferencier osv....!!!!
Plus att vi jobbar på att få till en snygg kortege genom stan från KS. Med alla Ride of Hope tröjor kommer det bli snyggt som sjutton !!!
Ca 8 mil för ett gott syfte !!!!
Grymt kul !! Målgång blir på Gröna Lund i år. Artister, konferencier osv....!!!!
Plus att vi jobbar på att få till en snygg kortege genom stan från KS. Med alla Ride of Hope tröjor kommer det bli snyggt som sjutton !!!
Ca 8 mil för ett gott syfte !!!!
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 10:38Så där ja, nu börjar Uppsala-Stockholms regionen dra ifrån. Etapp 9 är nu den klart största etappen, 47 deltagare.....
MEN det finns fortfarande plats för minst 100 till !!! 😉
Så där ja, nu börjar Uppsala-Stockholms regionen dra ifrån. Etapp 9 är nu den klart största etappen, 47 deltagare.....
MEN det finns fortfarande plats för minst 100 till !!! 😉
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 19:26Jag kommer nog att köra, förutsatt att jag får till det med logistiken och att det inte krockar med någonting.
Jag kommer nog att köra, förutsatt att jag får till det med logistiken och att det inte krockar med någonting.
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 17:47Bra Zandra !!!
Kom igen nu Stockholm / Uppsala, tillsammans är ni den största regionen i Sverige, borde ni inte bidra med flest cyklister till Ride of Hope ???? 😉
Bra Zandra !!!
Kom igen nu Stockholm / Uppsala, tillsammans är ni den största regionen i Sverige, borde ni inte bidra med flest cyklister till Ride of Hope ???? 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 21:48Hell, im on! (t+)
Måste bara kolla kalendern så jag inte bokat in någon tävling den helgen(iaf helst inte under lördagen).
Hell, im on! (t+)
Måste bara kolla kalendern så jag inte bokat in någon tävling den helgen(iaf helst inte under lördagen).
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 21:49Och med tanke på regionen så borde det i ärlighetens namn lätt kunna bli minst 500st.
Får promota mer, bättre, intensivare och ihärdigare.
Och med tanke på regionen så borde det i ärlighetens namn lätt kunna bli minst 500st.
Får promota mer, bättre, intensivare och ihärdigare.
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:30Super Jimmy !!! Bra mål, 500 personer !!! Vi satsar på det !!! 🙂
Super Jimmy !!! Bra mål, 500 personer !!! Vi satsar på det !!! 🙂
Quote from Lena O on 17 July 2009, 06:22Jimmy: Du kan gör båda och på lördag. Ride of Hope GP
http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=338240
Jimmy: Du kan gör båda och på lördag. Ride of Hope GP
http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=338240
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 09:34Jag kör RoH Grand Prix på lördagen och sista etappen av Ride of Hope på söndagen. Blir ju helbra 😉
Jag kör RoH Grand Prix på lördagen och sista etappen av Ride of Hope på söndagen. Blir ju helbra 😉