Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRide of Hope - Dag 9: Uppsala - S …
You need to log in to create posts and topics.

Ride of Hope är ett 125 mil långt cykellopp mellan Lund och Stockholm. Du kan delta och på så sätt hjälpa till att stödja Barncancerfonden och bekämpningen av cancer.

Loppet startar i Lund den 1 augusti och ringlar sig genom Sverige och slutar till slut

Grymt kul !! Målgång blir på Gröna Lund i år. Artister, konferencier osv....!!!!

Plus att vi jobbar på att få till en snygg kortege genom stan från KS. Med alla Ride of Hope tröjor kommer det bli snyggt som sjutton !!!

Ca 8 mil för ett gott syfte !!!!

Så där ja, nu börjar Uppsala-Stockholms regionen dra ifrån. Etapp 9 är nu den klart största etappen, 47 deltagare.....
MEN det finns fortfarande plats för minst 100 till !!! 😉

Jag kommer nog att köra, förutsatt att jag får till det med logistiken och att det inte krockar med någonting.

Bra Zandra !!!

Kom igen nu Stockholm / Uppsala, tillsammans är ni den största regionen i Sverige, borde ni inte bidra med flest cyklister till Ride of Hope ???? 😉

Hell, im on! (t+)
Måste bara kolla kalendern så jag inte bokat in någon tävling den helgen(iaf helst inte under lördagen).

Och med tanke på regionen så borde det i ärlighetens namn lätt kunna bli minst 500st.

Får promota mer, bättre, intensivare och ihärdigare.

Super Jimmy !!! Bra mål, 500 personer !!! Vi satsar på det !!! 🙂

Jimmy: Du kan gör båda och på lördag. Ride of Hope GP

http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=338240

Jag kör RoH Grand Prix på lördagen och sista etappen av Ride of Hope på söndagen. Blir ju helbra 😉