Quote from Fredrik Närenfors on 11 August 2009, 22:38Har dom hunnit gifta sig till dess tror du 😉
Har dom hunnit gifta sig till dess tror du 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:42haha, kommer faktiskt inte ihåg, men vi kommer ha en liten återträff då o köra i tröjorna så det passar väl bra..
haha, kommer faktiskt inte ihåg, men vi kommer ha en liten återträff då o köra i tröjorna så det passar väl bra..
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:55Om mitt pajade knä inte är ok till Roxen Runt, tror ni kan jag köra följebil och langa bananer istället?
Om mitt pajade knä inte är ok till Roxen Runt, tror ni kan jag köra följebil och langa bananer istället?
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:00Billy, har du gjort något liknande förut? Det behövs nog nån som har lite rutin på det. 😉
Billy, har du gjort något liknande förut? Det behövs nog nån som har lite rutin på det. 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:06Göran - jag tror att jag ska fixa det. Jag har nämligen en plan.
När vi var på Stockholm så pratade med lite folk så nu har jag en Prao plats klar. Under hela nästa vecka ska jag köra radiobil på Grönan och på eftermiddagarna ska jag mata djuren på Skans
Göran - jag tror att jag ska fixa det. Jag har nämligen en plan.
När vi var på Stockholm så pratade med lite folk så nu har jag en Prao plats klar. Under hela nästa vecka ska jag köra radiobil på Grönan och på eftermiddagarna ska jag mata djuren på Skans
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:15Tyvärr Per så har vi nog inte hunnit gifta oss till Roxen runt, men till nästa ROH så ska det vara "avklarat";) Men gör gärna som Andrew skrev och kom ändå och kör Roxen runt med ROH gänget.
Tyvärr Per så har vi nog inte hunnit gifta oss till Roxen runt, men till nästa ROH så ska det vara "avklarat";) Men gör gärna som Andrew skrev och kom ändå och kör Roxen runt med ROH gänget.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:15Haha, mata djur, det ligger inte så fruktansvärt långt från den tänkta uppgiften... 😉
Haha, mata djur, det ligger inte så fruktansvärt långt från den tänkta uppgiften... 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:20Billy, glöm inte att ta med dig festis;)!!!!!!
Billy, glöm inte att ta med dig festis;)!!!!!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:31Fast av ICAs märke, som ni oftast hade. De var bättre.
Fast av ICAs märke, som ni oftast hade. De var bättre.
Quote from Lena O on 12 August 2009, 07:25Billy behöver ingen kurs i bananlangning!! 😉
http://www.youtube.com/watch?v=Q764mXcqFGk
Billy behöver ingen kurs i bananlangning!! 😉