Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 20:36P. det är helt OK, nästa år kan du köra hela!
P. det är helt OK, nästa år kan du köra hela!
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 10:16Hej Andrew.
Ja visst kan jag det. Men jag har tänkt att singelköra Mälaren runt lite senare i år. Då har jag kört runt det tre stora. Vänern, vättern och mälaren i år och det är ju alltid något.
Men det blir ju mörkare och mörkare så det får bli inom et
Hej Andrew.
Ja visst kan jag det. Men jag har tänkt att singelköra Mälaren runt lite senare i år. Då har jag kört runt det tre stora. Vänern, vättern och mälaren i år och det är ju alltid något.
Men det blir ju mörkare och mörkare så det får bli inom et
Quote from Ulf B on 9 August 2009, 19:13Måste säga att det här var JÄTTE kul..
Och det blir inte sämre av att det är för en god sak och fint väder trevliga cyklister
Tack alla!!(t+):D
Måste säga att det här var JÄTTE kul..
Och det blir inte sämre av att det är för en god sak och fint väder trevliga cyklister
Tack alla!!
(t+):D
Quote from Lena O on 9 August 2009, 20:32Vilken känsla att rulla ut från Gärdet i samlat trupp till Grönan. Vi väckt lite uppmarksamhet, (och jag förstörde några trumhinnor med visselpipan!!) 😀 😀 (t+)
Vilken känsla att rulla ut från Gärdet i samlat trupp till Grönan. Vi väckt lite uppmarksamhet, (och jag förstörde några trumhinnor med visselpipan!!) 😀 😀 (t+)
Quote from Fredrik Närenfors on 9 August 2009, 20:40Instämmer med föregående.
Det här var nog ett av mina allra finaste cykelögonblick och jag är fortfarande rörd över att ha fått vara delaktig i detta.Nästa år ska det vara så stort så hela Stockholm stannar när vi kommer.
Instämmer med föregående.
Det här var nog ett av mina allra finaste cykelögonblick och jag är fortfarande rörd över att ha fått vara delaktig i detta.
Nästa år ska det vara så stort så hela Stockholm stannar när vi kommer.
Quote from Viktor Wrede on 9 August 2009, 20:54Bra skrivet Per! Kunde inte sagt det bättre själv!!
Bra skrivet Per! Kunde inte sagt det bättre själv!!
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 21:12Haha! Mina trumhinnor har återhämtat sig redan. Ligg inte vaken och oroa dig! 🙂
Mina trogna och pålitliga ben som tjänat lydigt i 9 dagar förvandlades till geléklumpar så snart jag kom innanför dörren hemma... hoppas det var psykologiskt betingat... an
Haha! Mina trumhinnor har återhämtat sig redan. Ligg inte vaken och oroa dig! 🙂
Mina trogna och pålitliga ben som tjänat lydigt i 9 dagar förvandlades till geléklumpar så snart jag kom innanför dörren hemma... hoppas det var psykologiskt betingat... an
Quote from Fredric Lagerström on 9 August 2009, 21:27Jag kastar hjälmen i luften och utropar Hurra hurra hurra hurra!!!!
Fnargh att jag missade det här. 🙂
Jag kastar hjälmen i luften och utropar Hurra hurra hurra hurra!!!!
Fnargh att jag missade det här. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 21:45De som missade den avslutande etappen av Ride of Hope missade också årets cykelhändelse!
Ett jättestort tack till alla som medverkade idag! Jag tycker det var en fantastik grej att åka i en stor klunga genom Stockholm.
De som missade den avslutande etappen av Ride of Hope missade också årets cykelhändelse!
Ett jättestort tack till alla som medverkade idag! Jag tycker det var en fantastik grej att åka i en stor klunga genom Stockholm.
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 21:53Årets cykelhändelse - att delta i Ride of Hopes målgång!
Vilken känsla det var att vara med om drygt två hundra cyklister i snygga led åkte bakom två cancerdrabbade barn från Gärdet till Grönan. Det är ett ögonblick som jag kommer att bevara i mitt hjärta
Årets cykelhändelse - att delta i Ride of Hopes målgång!
Vilken känsla det var att vara med om drygt två hundra cyklister i snygga led åkte bakom två cancerdrabbade barn från Gärdet till Grönan. Det är ett ögonblick som jag kommer att bevara i mitt hjärta