Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRide of Hope - Dag 9: Uppsala - S …
You need to log in to create posts and topics.

Attans! Ska på 90-årskalas den dagen, så jag måste tyvärr avstå. Inte precis många gånger i livet man får chansen att gå på ett sådant 🙂

Ger personen en fristart i present Uppsala - Stockholm dagen efter 😉

Jag tror inte att ni vill ha med en halvblind och halvdöv 90-årig dam i klungan 😉

Kan inte vara värre än andra jag har sett på vägen till o från 😉

Nåt är vajsing på registreringen. Jag slängs ut varje gång jag försöker betala och nu är jag reggad fyra gånger som anmäld på denna sträcka men barncanserfonden har inte fått en penny 🙁

Etapp 8 gick däremot utmärkt att både anmäla sig och betala.......

Jaha då har man anmält sig till dag 9!
Detta kommer att bli en viss utmaning då jag kör Mälaren runt på lördagen, kommer hem till Sollentuna framåt kvällskvisten och får cykla till starten i Uppsala tidigt på söndagsmorgonen...
Hade också problem med bet

Daniel, du är galen. Jag skäms lite nu som skrev till dig som att jag tyckte det var lite jobbigt att cykla till Barkarby innan Mälaren runt. Du ska alltså köra 34 mil på Lördagen och sedan gå upp tidigt på Söndagen och köra tur och retur uppsala, imponer

Ska säga till Billy att kolla sidan o kontakta er. Eller Jonas.

Hej på dig Heffa klumpen.

"Daniel, du är galen."

Inte är han det inte. Ha är en mycket klok man, tycker jag.

Själv undrar jag över mig själv i bland. Men det går över.

För ett par veckor sedan körde jag runt vänern själv och det gick ju bra. Ca 45 m

Hej på er.

Först köra MR och sedan RoH E9 utgår pga 14 dagar i Turkiet med barnen. Plante går nu på lördag kl 06.15 från Gbg och jag tror inte att jag hinner med både och, tyvärr. Man kan inte få allt, så är det bara.

Vänligen

p.