Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 22:23Ett stort grattis till er alla kämpar som genomfört hela eller delar av detta fina lopp!
Själv kunde jag inte delta i den nionde etappen som planerat då jag igår vurpade på mälaren runt och var tämligen stel och mörbultad i morse. Min fru och jag cyklade
Ett stort grattis till er alla kämpar som genomfört hela eller delar av detta fina lopp!
Själv kunde jag inte delta i den nionde etappen som planerat då jag igår vurpade på mälaren runt och var tämligen stel och mörbultad i morse. Min fru och jag cyklade
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 08:30En dag som i går var det inte svårt att få en vuxen man att gråta...
Tack alla!
En dag som i går var det inte svårt att få en vuxen man att gråta...
Tack alla!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 08:38Något man får sätta upp på listan med saker man ska göra innan man dör 🙂 Åka Ride of Hope var skoj och att åka sista sträckan in genom Stockholm låter ännu roligare.
Något man får sätta upp på listan med saker man ska göra innan man dör 🙂 Åka Ride of Hope var skoj och att åka sista sträckan in genom Stockholm låter ännu roligare.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 12:42Låter superhärligt! bra jobbat allihop!
Låter superhärligt! bra jobbat allihop!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 19:43Det där var verkligen en höjdare och jag kommer garanterat köra nästa år igen. Ni som inte hade möjlighet - boka in nästa år, ni kommer inte att ångra er.
Det där var verkligen en höjdare och jag kommer garanterat köra nästa år igen. Ni som inte hade möjlighet - boka in nästa år, ni kommer inte att ångra er.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:19Gårdagen var helt fantastisk! Instämmer med övriga, kanske finaste cykelögonblicket jag har varit med om!!!
Gårdagen var helt fantastisk! Instämmer med övriga, kanske finaste cykelögonblicket jag har varit med om!!!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:38Det här var banne mig den bästa cykelsemester jag har varit med om:-) och vilket underbart gäng man har fått lära känna:-)
Man blir lite tårögd när man kollar på alla bilder och filmer....
Ett stort TACK till alla som gjorde ett fantastiskt jobb vid sidan
Det här var banne mig den bästa cykelsemester jag har varit med om:-) och vilket underbart gäng man har fått lära känna:-)
Man blir lite tårögd när man kollar på alla bilder och filmer....
Ett stort TACK till alla som gjorde ett fantastiskt jobb vid sidan
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:02Kan bara instämma. Det är med blandade känslor jag sitter stilla i mitt arbetsrum och läser era kommentarer i denna tråd, men mest med en storslagen känsla av "faaaa-aaaan" vad bra den där söndagen och hela den dryga veckan var. Ett jättestort tack till e
Kan bara instämma. Det är med blandade känslor jag sitter stilla i mitt arbetsrum och läser era kommentarer i denna tråd, men mest med en storslagen känsla av "faaaa-aaaan" vad bra den där söndagen och hela den dryga veckan var. Ett jättestort tack till e
Quote from Fredrik Närenfors on 11 August 2009, 22:14Ser fram emot att cykla med Herr och Fru Svensson nästa år.
(t+) Grattis (t+)Och er andra också (H)
Ser fram emot att cykla med Herr och Fru Svensson nästa år.
(t+) Grattis (t+)
Och er andra också (H)
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 22:37Kom ner o kör Roxen Runt med oss Per så får du träffa dem igen redan då!
Kom ner o kör Roxen Runt med oss Per så får du träffa dem igen redan då!