Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRide of Hope - Dag 9: Uppsala - S …
You need to log in to create posts and topics.

Ett stort grattis till er alla kämpar som genomfört hela eller delar av detta fina lopp!
Själv kunde jag inte delta i den nionde etappen som planerat då jag igår vurpade på mälaren runt och var tämligen stel och mörbultad i morse. Min fru och jag cyklade

En dag som i går var det inte svårt att få en vuxen man att gråta...

Tack alla!

Något man får sätta upp på listan med saker man ska göra innan man dör 🙂 Åka Ride of Hope var skoj och att åka sista sträckan in genom Stockholm låter ännu roligare.

Låter superhärligt! bra jobbat allihop!

Det där var verkligen en höjdare och jag kommer garanterat köra nästa år igen. Ni som inte hade möjlighet - boka in nästa år, ni kommer inte att ångra er.

Gårdagen var helt fantastisk! Instämmer med övriga, kanske finaste cykelögonblicket jag har varit med om!!!

Det här var banne mig den bästa cykelsemester jag har varit med om:-) och vilket underbart gäng man har fått lära känna:-)
Man blir lite tårögd när man kollar på alla bilder och filmer....
Ett stort TACK till alla som gjorde ett fantastiskt jobb vid sidan

Kan bara instämma. Det är med blandade känslor jag sitter stilla i mitt arbetsrum och läser era kommentarer i denna tråd, men mest med en storslagen känsla av "faaaa-aaaan" vad bra den där söndagen och hela den dryga veckan var. Ett jättestort tack till e

Ser fram emot att cykla med Herr och Fru Svensson nästa år.
(t+) Grattis (t+)

Och er andra också (H)

Kom ner o kör Roxen Runt med oss Per så får du träffa dem igen redan då!