Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 11:27David, jag har tänkt försöka med det.
Tänkte försöka vara ute i två tre timmar och varva gång med jogging till att börja med
David, jag har tänkt försöka med det.
Tänkte försöka vara ute i två tre timmar och varva gång med jogging till att börja med
Quote from Linnea Persson on 4 April 2008, 12:15Stod det inte nåt om att klara en mara på ett år från soffpotatis i senaste Runners world?
Stod det inte nåt om att klara en mara på ett år från soffpotatis i senaste Runners world?
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:23Josefin, jag gick från "aldrig löptränat" till att klara maran på under maxtiden på exakt 30 veckor och jag är övertygad om att du också kan klara det. Berlin är en flack och snabb mara, så du slipper fundera på allt för mycket backar.
Min träning besto
Josefin, jag gick från "aldrig löptränat" till att klara maran på under maxtiden på exakt 30 veckor och jag är övertygad om att du också kan klara det. Berlin är en flack och snabb mara, så du slipper fundera på allt för mycket backar.
Min träning besto
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:3025 veckor kvar
Långpass på helgerna varvat med gång ska köras igång med redan nu till helgen iallafall!
jag tror jag måste anstränga mig för att inte stirra mig blind på tiden.
Det gör jag nu när jag springer, håller koll på tiden varje km för jag vill
25 veckor kvar
Långpass på helgerna varvat med gång ska köras igång med redan nu till helgen iallafall!
jag tror jag måste anstränga mig för att inte stirra mig blind på tiden.
Det gör jag nu när jag springer, håller koll på tiden varje km för jag vill
Quote from Therese Linner on 4 April 2008, 12:41Josefine, som någon sa tidigare, kika på Marathon.se: http://www.marathon.se/news/home_maratontraning.cfm
Kika på hur programmet är upplagt för att klara maran och känn efter hur du tycker att det ser ut och modifiera ditt eget program lite. Sedan kommer
Josefine, som någon sa tidigare, kika på Marathon.se: http://www.marathon.se/news/home_maratontraning.cfm
Kika på hur programmet är upplagt för att klara maran och känn efter hur du tycker att det ser ut och modifiera ditt eget program lite. Sedan kommer
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:50tack Annika
och övriga för tips och synpunkter. Ni får gärna komma med fler.Jag ska kolla in träningsprogrammen och komma igång några veckor med lite längre pass och känna efter, så får jag bestämma mig efter det. Behöver ju inte anmäla mig riktigt än
tack Annika
och övriga för tips och synpunkter. Ni får gärna komma med fler.
Jag ska kolla in träningsprogrammen och komma igång några veckor med lite längre pass och känna efter, så får jag bestämma mig efter det. Behöver ju inte anmäla mig riktigt än
Quote from Elias Engqvist on 4 April 2008, 12:56Här exploderade ju inläggen innan jag hann se din fråga. Nu läste jag inte alla så noga men:
Min dotter ska också springa Berlinmaran. Hon fick ett träningsprogram av mig och det började faktiskt i Tisdags denna vecka. Jag kikade lite på din träning som
Här exploderade ju inläggen innan jag hann se din fråga. Nu läste jag inte alla så noga men:
Min dotter ska också springa Berlinmaran. Hon fick ett träningsprogram av mig och det började faktiskt i Tisdags denna vecka. Jag kikade lite på din träning som
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:03Tack Christer
jag har skrivit ut programmet och tittar på det nu.
Om jag hakar på vecka ett nu så hinner jag precis igenom programmet till maran i berlin.Jag tror jag kommer haka på det här programmet nu och köra det några veckor och se om jag hänger
Tack Christer
jag har skrivit ut programmet och tittar på det nu.
Om jag hakar på vecka ett nu så hinner jag precis igenom programmet till maran i berlin.
Jag tror jag kommer haka på det här programmet nu och köra det några veckor och se om jag hänger
Quote from Elias Engqvist on 4 April 2008, 13:31Bra, jag följer ju själv ung. det programmet fast för "klara-på-4-timmar" tillsammans med c:a 35 jobb-kompisar och inför just stockholmsmaran. Och nu är vi inne på v. 18 o det är flera som börjar ha lite krämpor här och där. Själv mår jag bra dock och jag
Bra, jag följer ju själv ung. det programmet fast för "klara-på-4-timmar" tillsammans med c:a 35 jobb-kompisar och inför just stockholmsmaran. Och nu är vi inne på v. 18 o det är flera som börjar ha lite krämpor här och där. Själv mår jag bra dock och jag
Quote from Håkan Öhling on 4 April 2008, 19:10Lady:
"jag gick från aldrig löptränat till att klara maran på under maxtiden på exakt 30 veckor"Det var en ganska lång maxtid 😉
Lady:
"jag gick från aldrig löptränat till att klara maran på under maxtiden på exakt 30 veckor"
Det var en ganska lång maxtid 😉