Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 19:21Från krypa till en mara på trettio veckor är ok.
Från krypa till en mara på trettio veckor är ok.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 19:34~0.0084 km/h i snitt det! 😀
~0.0084 km/h i snitt det! 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 19:38*gapskratt*
Vilket syftningsfel det blev 😀
Ni förstår vad jag menar ändå gissar jag 🙂
*gapskratt*
Vilket syftningsfel det blev 😀
Ni förstår vad jag menar ändå gissar jag 🙂
Quote from Elias Engqvist on 4 April 2008, 21:47Lady: Hoppas det går fortare i Vällingby - hahahaha - *skrattar fortfarande*...
Lady: Hoppas det går fortare i Vällingby - hahahaha - *skrattar fortfarande*...
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 23:35*fnissar* Ja det får vi verkligen hoppas 😀
*fnissar* Ja det får vi verkligen hoppas 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 08:15Josefine, annars får jag flagga för att du i stället försöker dig på ett 6-timmarslopp - förslagsvis ÅBY i början av september.
Sprang själv min första - och hittills enda -mara där i höstas tillsammans med ett par andra funbeat-tjejer. (Läs gärna min blo
Josefine, annars får jag flagga för att du i stället försöker dig på ett 6-timmarslopp - förslagsvis ÅBY i början av september.
Sprang själv min första - och hittills enda -mara där i höstas tillsammans med ett par andra funbeat-tjejer. (Läs gärna min blo
Quote from Lars Mörrby on 5 April 2008, 08:50Karin,
detta är precis min plan... 😉
Karin,
detta är precis min plan... 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 09:48Du kan göra det, inget kom-igen-du-är-så-bra-sockersött-bollocks , du kan göra det.
Jag hör liknande historier hela tiden så kör för bövelen! Det krävs förstås diciplin och lite djävlar anamma när det trillskas med skador, tidsbrist och en ohjälpsam hjär
Du kan göra det, inget kom-igen-du-är-så-bra-sockersött-bollocks , du kan göra det.
Jag hör liknande historier hela tiden så kör för bövelen! Det krävs förstås diciplin och lite djävlar anamma när det trillskas med skador, tidsbrist och en ohjälpsam hjär
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 12:04Tack för alla tips , råd och pepping.
jag ska börja med att lägga om min träning lite, satsa på lågpuls och att öka distansen. Har hoppat på ett "klaramaran program" så får vi se hur det känns.
Avvaktar lite med att anmäla tills jag testat på nya träning
Tack för alla tips , råd och pepping.
jag ska börja med att lägga om min träning lite, satsa på lågpuls och att öka distansen. Har hoppat på ett "klaramaran program" så får vi se hur det känns.
Avvaktar lite med att anmäla tills jag testat på nya träning
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 13:29Jag vill bar önska dig lycka till, Josefin....
Jag vill bar önska dig lycka till, Josefin....