Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 13:51tack Stina!
tack Stina!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 14:34Berätta hur det går!
Jag vill veta.
Nej, jag ska förmodligen aldrig springa en mara.
Men funderar allvarligt på att klara 5 km.
Utan att ha ont.
Mer än jag har varje dag alltså.
Berätta hur det går!
Jag vill veta.
Nej, jag ska förmodligen aldrig springa en mara.
Men funderar allvarligt på att klara 5 km.
Utan att ha ont.
Mer än jag har varje dag alltså.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:03Jag kommer förmodligen få ångra det här, och jag kommer förmodligen hata mig själv när jag väl är där och utsätter mig för detta... men nu är jag anmäld!!!!
shit vad läskigt det känns!!!!
NU GÄLLER DET ATT TRÄNA
Jag kommer förmodligen få ångra det här, och jag kommer förmodligen hata mig själv när jag väl är där och utsätter mig för detta... men nu är jag anmäld!!!!
shit vad läskigt det känns!!!!
NU GÄLLER DET ATT TRÄNA
Quote from Therese Linner on 23 May 2008, 15:09Go, go, go! Jag tycker att det är en strålande 30-årspresent! (t+)
Go, go, go! Jag tycker att det är en strålande 30-årspresent! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:53Kul! Då låter det verkligen som om du behöver en löpar-partner ibland! 😉
Kul! Då låter det verkligen som om du behöver en löpar-partner ibland! 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 16:15Ja om Josefine behöver en guide och hare på Hellasgårdens 6/8/10 km så är det bara att PM:a. Och ni andra också såklart...
Ja om Josefine behöver en guide och hare på Hellasgårdens 6/8/10 km så är det bara att PM:a. Och ni andra också såklart...
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 16:23tack Peter, jag kanske tar dig på orden!
tack Peter, jag kanske tar dig på orden!
Quote from Urban Nilsson on 23 May 2008, 16:27Jag tar gärna tillfället i akt och vill ha Peter som hare/guide på Hellas 10:a! Trevlig med sällskap!
Jag tar gärna tillfället i akt och vill ha Peter som hare/guide på Hellas 10:a! Trevlig med sällskap!
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 16:55Way to go! (t+)
Du kommer absolut att klara det om du tränar disciplinerat, och jag tycker att det är helt rätt att anmäla sig till ett lopp som känns lite skrämmande svårt för att få den rätta motivationen. Under den sista milen kommer du antagligen att
Way to go! (t+)
Du kommer absolut att klara det om du tränar disciplinerat, och jag tycker att det är helt rätt att anmäla sig till ett lopp som känns lite skrämmande svårt för att få den rätta motivationen. Under den sista milen kommer du antagligen att
Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 10:39Pontus
jag är livrädd 🙂 så motivation finns det gott om!
Pontus
jag är livrädd 🙂 så motivation finns det gott om!