Quote from Jan Lundquist on 26 February 2008, 16:01Och jag har mina längdsskidkläder, iaf i de här temperaturerna mot noll.
Och jag har mina längdsskidkläder, iaf i de här temperaturerna mot noll.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 16:47Ja huva, sprang bellmansstaffetten förra året...INGE roligt då det bara öste ner och jag hade helt fel kläder sen fick jag byta om på en bajjamajja och det precis efter loppet så inte blev jag så mycket torrare....
Japp, började mitt träningsprogram mot
Ja huva, sprang bellmansstaffetten förra året...INGE roligt då det bara öste ner och jag hade helt fel kläder sen fick jag byta om på en bajjamajja och det precis efter loppet så inte blev jag så mycket torrare....
Japp, började mitt träningsprogram mot
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 09:55Igår sprang jag för första gången 5km snabbt. Det var i skogen på en 2,5km slinga som jag sprang 2 varv. Mål-tiden var 35 min, men tänkte att tiden nog kunde bli lite längre pga det envisa regnandet, blåsandet och i allmänhet sunkiga underlaget.
31,21 ble
Igår sprang jag för första gången 5km snabbt. Det var i skogen på en 2,5km slinga som jag sprang 2 varv. Mål-tiden var 35 min, men tänkte att tiden nog kunde bli lite längre pga det envisa regnandet, blåsandet och i allmänhet sunkiga underlaget.
31,21 ble
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 09:57Och förresten - det var faktiskt ganska skönt att springa med regnet i ansiktet, det kylde ner mina överhettade kinder...
Och förresten - det var faktiskt ganska skönt att springa med regnet i ansiktet, det kylde ner mina överhettade kinder...
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 11:13det är underbart att springa i regn 😀
stort grattis. snart är du under 30
det är underbart att springa i regn 😀
stort grattis. snart är du under 30
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 16:30Åsa, tack för inspirationen jag fick av dig och denna tråd :D! Nu har jag oxå börjat träna inför Vårruset.
Idag körde jag första passet på detta 10-veckors träningsprogram: http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=388
Åsa, tack för inspirationen jag fick av dig och denna tråd :D! Nu har jag oxå börjat träna inför Vårruset.
Idag körde jag första passet på detta 10-veckors träningsprogram: http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=388
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 17:27Jättekul Anne Mari!
Det kommer att gå strålande för dig på Vårruset, det är jag säker på.
Du som cyklar mycket - du har kanske några bra tips till mig som nyligen köpt racer (och inte vant mig vid körställningen än)?
Jättekul Anne Mari!
Det kommer att gå strålande för dig på Vårruset, det är jag säker på.
Du som cyklar mycket - du har kanske några bra tips till mig som nyligen köpt racer (och inte vant mig vid körställningen än)?
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 21:44Såklart jag kan. Eller jag kan försöka iaf :D.
Släng iväg ett meddelande till mig eller starta en tråd i cykelgruppen kanske...
Såklart jag kan. Eller jag kan försöka iaf :D.
Släng iväg ett meddelande till mig eller starta en tråd i cykelgruppen kanske...
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 21:56Grattis Åsa till en bra tid.
Såg att du hade sprungit två varv vid roddklubben. Så för att glädja dig ytterliggare så är inte slingan där 2,5km utan 2,6km så totalt blev det 5,2 km på 31,21. Ja nu är du riktigt nära målet.Lycka till framöver.
Grattis Åsa till en bra tid.
Såg att du hade sprungit två varv vid roddklubben. Så för att glädja dig ytterliggare så är inte slingan där 2,5km utan 2,6km så totalt blev det 5,2 km på 31,21. Ja nu är du riktigt nära målet.
Lycka till framöver.
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 06:31Nice!
Tack Urban, nu känns det extra bra att ha sprungit (för mig) så snabbt!
Om du har tips på andra bra slingor i Ängelholmstrakten vill jag gärna höra om dem!
Lycka till själv!
Nice!
Tack Urban, nu känns det extra bra att ha sprungit (för mig) så snabbt!
Om du har tips på andra bra slingor i Ängelholmstrakten vill jag gärna höra om dem!
Lycka till själv!