Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 21:50Lite kul, för mitt favoritområde är i dina närtrakter, kring långsjön. Där lägger jag gärna mina långpass. Kan klart rekomenderas.
Annars springer jag mycket i Havsbadsskogen. Som gammal orienterare så känner jag till varenda stig där så det blir oftast
Lite kul, för mitt favoritområde är i dina närtrakter, kring långsjön. Där lägger jag gärna mina långpass. Kan klart rekomenderas.
Annars springer jag mycket i Havsbadsskogen. Som gammal orienterare så känner jag till varenda stig där så det blir oftast
Quote from Olof Robertson on 28 February 2008, 21:57Idag pressade jag mig hela vägen på min 3 km runda och slutade på 18:30. PB än så länge - riktigt nöjd faktiskt 🙂
Idag pressade jag mig hela vägen på min 3 km runda och slutade på 18:30. PB än så länge - riktigt nöjd faktiskt 🙂
Quote from Elias Engqvist on 28 February 2008, 22:02Bravo Jenny!
Bravo Jenny!
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 22:03Jättegrattis Jenny! (t+)
Jättegrattis Jenny! (t+)
Quote from Olof Robertson on 28 February 2008, 22:11Tack Fia-Lotta och Christer! (L) Känns mkt bra efter måndagens "fiasko". Pga tidsbrist fick det bli press i 3 km istället för lugn 5-6 km. 🙂 Men bra mkt bättre än inget!
Tack Fia-Lotta och Christer! (L) Känns mkt bra efter måndagens "fiasko". Pga tidsbrist fick det bli press i 3 km istället för lugn 5-6 km. 🙂 Men bra mkt bättre än inget!
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 00:38Kanon Jenny!
Himla kul. Lycka till med fortsättningen nu!
Kanon Jenny!
Himla kul. Lycka till med fortsättningen nu!
Quote from Olof Robertson on 29 February 2008, 08:32Tack Harald! (L) Ni är så gulliga!
Tack Harald! (L) Ni är så gulliga!
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 08:45Jenny, du fick ju till ett riktigt "kvalitetspass". (t+)
Springa 5 km lugnt är väl inga problem för dej, det kan du ju redan. Så jag tycker du fick till ett bättre pass! 🙂
Jenny, du fick ju till ett riktigt "kvalitetspass". (t+)
Springa 5 km lugnt är väl inga problem för dej, det kan du ju redan. Så jag tycker du fick till ett bättre pass! 🙂
Quote from Olof Robertson on 29 February 2008, 11:19Neeej springa lugnt 5 eller 10 km är inga problem ju 😀 (hv)
Hoppas klara vårruset på sub 30 och det kanske kan gå då! 🙂
Neeej springa lugnt 5 eller 10 km är inga problem ju 😀 (hv)
Hoppas klara vårruset på sub 30 och det kanske kan gå då! 🙂