Quote from Jan Lundquist on 25 February 2008, 14:39Fast när jag var vältränad och körde stepup och pump flera ggr i veckan höll jag ändå på att dö om jag gav mig ut och sprang några kilometer (H)
Fast när jag var vältränad och körde stepup och pump flera ggr i veckan höll jag ändå på att dö om jag gav mig ut och sprang några kilometer (H)
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 23:40Jo det är olika - men drömmål kan bli mentala blockeringar också.
Jag körde mkt box och gympa innan jag snörde på ett par skor och sprang, och upptäckte att jag kunde pinna på rätt bra utan att jag vetat om det - jag är gammal springhatare 😉
Jo det är olika - men drömmål kan bli mentala blockeringar också.
Jag körde mkt box och gympa innan jag snörde på ett par skor och sprang, och upptäckte att jag kunde pinna på rätt bra utan att jag vetat om det - jag är gammal springhatare 😉
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 13:28klart du klarar 5 km på 30 min, har du bara viljan så blir det inga problem. (t+)
Själv ska jag försöka komma under 25 min på vårruset i Malmö.
Lycka till:-)
klart du klarar 5 km på 30 min, har du bara viljan så blir det inga problem. (t+)
Själv ska jag försöka komma under 25 min på vårruset i Malmö.
Lycka till:-)
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 15:07Klarade nu 5 km på 33 min...och det på löpband inne i en svettig gymlokal.
Såklart du klarar det...som andra säger...bara du har viljan!! 😀
Klarade nu 5 km på 33 min...och det på löpband inne i en svettig gymlokal.
Såklart du klarar det...som andra säger...bara du har viljan!! 😀
Quote from Olof Robertson on 26 February 2008, 15:15Bra Marie! Ska köra intervall från Daniels 22 veckors program mot milen sub 60 inne på löpband ikväll. Tycker det är sååå mkt jobbigare inomhus. Inget som distraherar en och ingen luft som svalkar/ger syre. Men det fullkomligt vräker ner ute så det finns
Bra Marie! Ska köra intervall från Daniels 22 veckors program mot milen sub 60 inne på löpband ikväll. Tycker det är sååå mkt jobbigare inomhus. Inget som distraherar en och ingen luft som svalkar/ger syre. Men det fullkomligt vräker ner ute så det finns
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 15:20Det är härligt att träna i regn. (t+)
Gäller iofs främst fotboll, men funkar på löpning också1
Har du provat?
Det är härligt att träna i regn. (t+)
Gäller iofs främst fotboll, men funkar på löpning också1
Har du provat?
Quote from Lotta Lindström on 26 February 2008, 15:27< Men det fullkomligt vräker ner ute så det finns inget att välja på
Tittade precis ut genom fönstret och fick se en joggare i regnet och tänkte för mig själv "En dag ska jag också bli en sån där som ger sig ut oavsett väder". Än så länge håller jag mig
< Men det fullkomligt vräker ner ute så det finns inget att välja på
Tittade precis ut genom fönstret och fick se en joggare i regnet och tänkte för mig själv "En dag ska jag också bli en sån där som ger sig ut oavsett väder". Än så länge håller jag mig
Quote from Olof Robertson on 26 February 2008, 15:29Jo, jag gillar att springa när det regnar! Men inte när det ööööööser ner och det blir mörkt innna jag slutar jobba. Och så ska jag köra intervaller för första gången och har bara 3 km slinga att välja på här. Så idag får det bli på löpbandet, annars är d
Jo, jag gillar att springa när det regnar! Men inte när det ööööööser ner och det blir mörkt innna jag slutar jobba. Och så ska jag köra intervaller för första gången och har bara 3 km slinga att välja på här. Så idag får det bli på löpbandet, annars är d
Quote from Jan Lundquist on 26 February 2008, 15:32Det svåra med regn är att hitta kläder som skyddar mot kylan men som släpper ut överskottsvärmen!
Det svåra med regn är att hitta kläder som skyddar mot kylan men som släpper ut överskottsvärmen!
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 15:46Cykelkläder fungerar bra. Stänger ute det blöta och släpper ut svetten!
Cykelkläder fungerar bra. Stänger ute det blöta och släpper ut svetten!