Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fast när jag var vältränad och körde stepup och pump flera ggr i veckan höll jag ändå på att dö om jag gav mig ut och sprang några kilometer (H)

Jo det är olika - men drömmål kan bli mentala blockeringar också.
Jag körde mkt box och gympa innan jag snörde på ett par skor och sprang, och upptäckte att jag kunde pinna på rätt bra utan att jag vetat om det - jag är gammal springhatare 😉

klart du klarar 5 km på 30 min, har du bara viljan så blir det inga problem. (t+)
Själv ska jag försöka komma under 25 min på vårruset i Malmö.
Lycka till:-)

Klarade nu 5 km på 33 min...och det på löpband inne i en svettig gymlokal.

Såklart du klarar det...som andra säger...bara du har viljan!! 😀

Bra Marie! Ska köra intervall från Daniels 22 veckors program mot milen sub 60 inne på löpband ikväll. Tycker det är sååå mkt jobbigare inomhus. Inget som distraherar en och ingen luft som svalkar/ger syre. Men det fullkomligt vräker ner ute så det finns

Det är härligt att träna i regn. (t+)

Gäller iofs främst fotboll, men funkar på löpning också1

Har du provat?

< Men det fullkomligt vräker ner ute så det finns inget att välja på

Tittade precis ut genom fönstret och fick se en joggare i regnet och tänkte för mig själv "En dag ska jag också bli en sån där som ger sig ut oavsett väder". Än så länge håller jag mig

Jo, jag gillar att springa när det regnar! Men inte när det ööööööser ner och det blir mörkt innna jag slutar jobba. Och så ska jag köra intervaller för första gången och har bara 3 km slinga att välja på här. Så idag får det bli på löpbandet, annars är d

Det svåra med regn är att hitta kläder som skyddar mot kylan men som släpper ut överskottsvärmen!

Cykelkläder fungerar bra. Stänger ute det blöta och släpper ut svetten!