Quote from Guest on 23 May 2011, 17:33Under Touren förra året var han och Adamsson mycket kritiska till dopade åkare och hade långa diskussioner om det. Hittills under Girot har jag inte hört honom ens nämna ordet doping. Jag har dock inte följt så många tävlingsdagar, så det är kanske bara e
Under Touren förra året var han och Adamsson mycket kritiska till dopade åkare och hade långa diskussioner om det. Hittills under Girot har jag inte hört honom ens nämna ordet doping. Jag har dock inte följt så många tävlingsdagar, så det är kanske bara e
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 17:43Det är betydligt intressantare att höra på honom nu.
Det är betydligt intressantare att höra på honom nu.
Quote from Jan Ingemansson on 23 May 2011, 20:27Tycker han har varit tydlig med vad han anser angående doping. Sen att han inte tjatar om det varje dag kan ju bero på det faktum att det inte är något roligt kapitel. Men att han skulle ha munkavle känns väldigt långsökt.
Tycker han har varit tydlig med vad han anser angående doping. Sen att han inte tjatar om det varje dag kan ju bero på det faktum att det inte är något roligt kapitel. Men att han skulle ha munkavle känns väldigt långsökt.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 20:37Jag spekulerar naturligtvis, men varför är munkavle långsökt?
Robertos arbetsgivare vill säkert inte programtiden ska användas för att sprida ett negativt budskap. Oavsett hur berättigat det än må vara. Jag är tvärtom förvånad att han tidigare har tillå
Jag spekulerar naturligtvis, men varför är munkavle långsökt?
Robertos arbetsgivare vill säkert inte programtiden ska användas för att sprida ett negativt budskap. Oavsett hur berättigat det än må vara. Jag är tvärtom förvånad att han tidigare har tillå
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 20:40Livet är konspiration styrd av små gröna gubbar.
Livet är konspiration styrd av små gröna gubbar.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:43senaste jag läste på Eurosport om doping ... med mindre nyhetsvärde kanske...??
http://www.eurosport.se/cykel/hamilton-uci-morkade_sto2802520/story.shtml
senaste jag läste på Eurosport om doping ... med mindre nyhetsvärde kanske...??
http://www.eurosport.se/cykel/hamilton-uci-morkade_sto2802520/story.shtml
Quote from Johan Fylke on 23 May 2011, 21:46Tycker han har nämt det ganska ofta. Men som Oskar säger alla som följer Vacchi vet ju var han står i dopingfrågan, och det skulle kännas bättre om övrig media kunde fokusera på cykeltävlingarna istället. Eftersom jag tittar dagligen så vill jag höra om d
Tycker han har nämt det ganska ofta. Men som Oskar säger alla som följer Vacchi vet ju var han står i dopingfrågan, och det skulle kännas bättre om övrig media kunde fokusera på cykeltävlingarna istället. Eftersom jag tittar dagligen så vill jag höra om d
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:52Jag tycker han nämner Wouter Weylandts död för ofta.. Blir bara så dålig stämning. Bättre att fokusera på det positiva. Missförstå mig inte nu. Det är väldigt tragiskt och hemskt ledsamt..
Jag tycker han nämner Wouter Weylandts död för ofta.. Blir bara så dålig stämning. Bättre att fokusera på det positiva. Missförstå mig inte nu. Det är väldigt tragiskt och hemskt ledsamt..
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:57Imorgon lär han prata om Xavi Tondó istället.
Imorgon lär han prata om Xavi Tondó istället.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 00:10I samband med att Contador är med i Girot så har frågan om dopning knappast kunnat undgås de senaste veckorna. TS har nog bara missat det.
I samband med att Contador är med i Girot så har frågan om dopning knappast kunnat undgås de senaste veckorna. TS har nog bara missat det.