Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:23Tänkte tangera ursprungsämnet.
Jag tror Vacchi själv är kapabel att hitta en bra balans mellan dopingsnack och sånt som är mest relevant när en sändning kommenteras. Det behövs ingen munkavle för att styra det. Och naturligtvis har dopingssnack en viss ro
Tänkte tangera ursprungsämnet.
Jag tror Vacchi själv är kapabel att hitta en bra balans mellan dopingsnack och sånt som är mest relevant när en sändning kommenteras. Det behövs ingen munkavle för att styra det. Och naturligtvis har dopingssnack en viss ro
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:57Hur det än är så tycker jag att det är bra att doping diskuteras, det värsta är om debatten skulle tystas ner.
Ang. PBP
Att köra drygt 120 mil 43-44 h är snabbt.
Att bara hålla sig vaken den tiden är svårt.
Jag har själv funderat vad de snabbaste har i
Hur det än är så tycker jag att det är bra att doping diskuteras, det värsta är om debatten skulle tystas ner.
Ang. PBP
Att köra drygt 120 mil 43-44 h är snabbt.
Att bara hålla sig vaken den tiden är svårt.
Jag har själv funderat vad de snabbaste har i
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:59Visst, och därför har de inga tester som kan solka ner deras status ibland långtradarna.
Visst, och därför har de inga tester som kan solka ner deras status ibland långtradarna.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 20:59"Det fri doping skulle medföra är för medelmåttan att inte rättvist kunna jämföra mig med eliten."
Det fri doping skulle medföra är att dina barn frågar dig om du inte kan skaffa lite preparat när de är i 15-årsåldern och vill bli elit.
"Det fri doping skulle medföra är för medelmåttan att inte rättvist kunna jämföra mig med eliten."
Det fri doping skulle medföra är att dina barn frågar dig om du inte kan skaffa lite preparat när de är i 15-årsåldern och vill bli elit.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 21:05Det fodras ändå en ansenlig mängd träning o smärta för att bli riktigt bra inom tävlingscykling, oavsett doping.
Doping är egentligen bara skillnaden på en pallplats och 10de-15de plats.
Det fodras ändå en ansenlig mängd träning o smärta för att bli riktigt bra inom tävlingscykling, oavsett doping.
Doping är egentligen bara skillnaden på en pallplats och 10de-15de plats.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 21:24"Det fri doping skulle medföra är att dina barn frågar dig om du inte kan skaffa lite preparat när de är i 15-årsåldern och vill bli elit."
Det är inte ett större problem än om de skulle fråga om att få med sig en vinare till högstadiefesten.
Och precis
"Det fri doping skulle medföra är att dina barn frågar dig om du inte kan skaffa lite preparat när de är i 15-årsåldern och vill bli elit."
Det är inte ett större problem än om de skulle fråga om att få med sig en vinare till högstadiefesten.
Och precis
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 21:37Tror ni på allvar att olika typer av bloddoping är biverkningsfritt?
Tror ni på allvar att olika typer av bloddoping är biverkningsfritt?
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 21:38Elitidrott är ingen hälsokur, med eller utan doping.
Elitidrott är ingen hälsokur, med eller utan doping.
Quote from Funbeat user on 24 May 2011, 21:54Lattjande med medikamenter och dopingsmetoder är säkert riskabelt som bara den. Och extra riskabelt är det säkert att göra det smusslandes i osäkra miljöer.
Men hälsoargumentet går ändå att köpa om man propagerar mot doping. Fast å andra sidan borde de so
Lattjande med medikamenter och dopingsmetoder är säkert riskabelt som bara den. Och extra riskabelt är det säkert att göra det smusslandes i osäkra miljöer.
Men hälsoargumentet går ändå att köpa om man propagerar mot doping. Fast å andra sidan borde de so
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 08:45kanske redan nämnts men Robert är väl ganska tydlig i senaste Outdoor.. Lyfter man på stenar så hittar man saker, det är väl det cykelsporten gjort.
kanske redan nämnts men Robert är väl ganska tydlig i senaste Outdoor.. Lyfter man på stenar så hittar man saker, det är väl det cykelsporten gjort.