Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelrunekakor?
You need to log in to create posts and topics.

Köpte glukossirap (för dyra pengar) när jag gjorde Runekakor första gången. Nästa gång blir det lågbudget med vanlig sirap. Jag tror att det är lättare att äta rätt om man inte äter så mycket snabba kolhydrater, Vättern tar rätt lång tid hur som helst.

Jab har produktutvecklat "runekakan" med att pensla på ett lager smält choklad (så god som möjligt -- man vill ju leva och inte bara existera).

Jag har också produktutvecklat den: Penslat på mörk choklad på ena sidan och ljus choklad på andra sidan. Brukar även göra hemmagjorda Snickers (ååååhhhh... de är så goda!) med samma teknik. 🙂

hur går det att ha kakorna i fickan under ett träningspass i strålande solsken? hur löser ni problemet, har ni dom i plast?

Jag har följt denna diskussion ett tag nu och måste bara få säga detta.........Att ni orkar!! Vem kan se mig framför en kastrull och koka kilovis med runekakor, springa till olika affärer för att skaffa de rätta ingredienserna!!?? 🙂

Palla!

med tanke på vad en energibar kostar så tjänar men ganska mycket på att stå vid spisen en kvart. även om jag också köper mina bars 😀

Det är skitlätt Kristoffer, tom jag har gjort det. Vi får kanske ordna bakkväll nån gång. Jag har testat med choklad men det blir bökigt. Har rationaliserat bort kak grejjen med och kör en klump i en plastpåse.

jajaja..... Jag får väl prova då... Ärligt, hur lång tid tar det? Hur mycket disk får man? Är det helt enkelt värt det?

Ja att ni orkar, respect! Men ja fattar inte, varför kostar en bar 1 dollar i USA och sen 25 spänn hemma? Uppror mot de hutlösa priserna i Sveeeden! (#)

Tjaa.. 1$.. då är det ju sju spänn bara där. Då är det bara att agera mellanhand, om det är så enkelt att det bara skiljer på priset :-).

Men respekt? VISST! Har precis lagt en klump med utkavlad jonas_runekaka på diskbänken för nedkylning! Om det är vä