Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelrunekakor?
You need to log in to create posts and topics.

Ähmm.. Stefan! Du kan ju blanda i en hög med honung. Du kan blanda i koncentrerad saft, vaniljpulver, förmodligen också pulver från olika krämsorter.. you name it! Jag uttalar mig dock endast med kunskap från INTERNET som källa! Å då vet vi ju alla att d

Åh Jonas vad goda dina såg ut!! (t+)Helt annat mot de grå tråkiga havrekletet jag fick till. Har du i pumpafrön också?? sådna där vill jag ha med mig ut. Tror det blir en bakomgång till.

Va e de gröna som ser ut som ädelstenar? 😉 Ser hmm...intressant ut!

Helena: Tack 🙂 Mycket fina (hela) råvaror från hälsokostbutiken och mycket riktigt pumpakärnor! Sen också lite fotografisk finess och bra kamera ;). Det är min dosering med proteiner. Resten är kolhydratrikt, men att observera, långsamma kolhydrater - ef

Ja dina ser lite mer apptitliga ut än mina. kanske får ta en bild och lägga in också. Men dom är goda och det är väl det som är huvudsaken =)

Ja efterträtt anledningen till att tugga/smälta dem: att de ger den energi man förväntar sig 😉

Ute magasinet 5/2007 hade en tävling som presenterades i detta nummer och vinnaren var

Smarta energikakor a la Helena Back
=====================================
3 dl fil eller yoghurt(Fjällfil perfekt)
1,5-2 dl socker
1 dl standardmjölk
2 dl grahamsmjöl

hm inget raketbränsle? Verkar passa på ett gym eller vildmark..