Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelrunekakor?
You need to log in to create posts and topics.

meeh....uppror = baka? bah...orka! 😉
Hehe..ja får väl smuggla med mig ett antal hem...

Alltså Karin - Jag håller med dig - orka....
Men nu har jag ju lovat att testa dessa superkakor, så det blir väl att kavla upp armarna och börja. Sen har jag väl så att jag kan bjuda i Laholm...

hehe, Deal Kristoffer! Du bakar och jag kan äta dem sen i sommar! Är du riktigt snäll så kanske ja får plats med din cykeltröja hem från USA...känner mig rätt snäll nu vettu. (H)

Jonas! Visst gör vi uppror!

Men nu tycker jag det känns som ett ypperligt läge att statuera ett marknadsexempel, för prisnäsvisa människor - med risk för att vara en budweisser och helt spåra ur den här trådens syfte :). Det här svaret har alltså inget

Instämmer med föregående. En inte oväsentlig del av priserna här är tull. Jag har beställt saker från USA som även finns att köpa här, och när de slinker igenom tullen så är det storvinst, fastnar de så är det liten vinst ...

frakten varierar priset på k

Två produkter som är billigare här än där är väl annars utbildning och sjukvård 😉 Men Jonas, jag tror att dom Powerbars du köper i butik i Sverige tillverkas i Tyskland. I övrigt är jag helt med.

Största nackdelen med att göra Runekakor är annars att ja

Tja! Tjaadu.. det föranleder inga andra undantag än tullen som inte tillkommer när man köper från annat EU-land, såsom Tyskland! :-). Jag vill hemskt gärna förlänga diskussionen. Med att nämna om effekten ifall ännu en vänligt sinnad själ konstaterar att

Jag tror dig.

Är verkligen utbildning och sjukvård billigare här? Jag har för mig att den svenska grundskolan är en av världens dyraste och vården med? (finns säkert olika mätmetoder där)

(Sedan får man ju tackolov som förälder, student och patient aldrig se hela nota

Energikaka på Bimbo-Bikers
http://bimbobikers.juretic.nu/jag_min_kropp/energirecept.html