Quote from Guest on 30 May 2012, 12:36Jag tänkte åka till Stockholm i helgen och titta på maran. När jag ändå är där hade jag tänkt prova ut ett par nya löparskor eftersom det inte finns någon vettig butik där jag bor. Det jag undrar är vilken affär som är bäst av de två ovanstående (eller nå
Jag tänkte åka till Stockholm i helgen och titta på maran. När jag ändå är där hade jag tänkt prova ut ett par nya löparskor eftersom det inte finns någon vettig butik där jag bor. Det jag undrar är vilken affär som är bäst av de två ovanstående (eller nå
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 12:46Råsunda har blivit en outletbutik, iaf när jag var där sist. Planen då var att köra som outlet till dom måste stänga, och då jag frågade visste dom inte om/var dom flyttar.
Råsunda har blivit en outletbutik, iaf när jag var där sist. Planen då var att köra som outlet till dom måste stänga, och då jag frågade visste dom inte om/var dom flyttar.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 12:58Kungsgatan har ju tre Löplabbet, och jag gillar Löplabbet Race framför "den vanliga" . Tjejbutiken lämnar jag åt andra att bedöma.
Kungsgatan har ju tre Löplabbet, och jag gillar Löplabbet Race framför "den vanliga" . Tjejbutiken lämnar jag åt andra att bedöma.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:08Kanske borde besöka Expot på maran? Där finns nog både runner store och löplabbet samt lite skomärken plus att dom har mässpriser
Kanske borde besöka Expot på maran? Där finns nog både runner store och löplabbet samt lite skomärken plus att dom har mässpriser
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:16Tack för tipsen!
Får man alltså gå på Expot även om man inte är deltagare i loppet? Det lät ju intressant. 🙂
Tack för tipsen!
Får man alltså gå på Expot även om man inte är deltagare i loppet? Det lät ju intressant. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:18Ja det är klart att även icke maralöpare får smita in där... Jag har nästan alltid någon kompis i släptåg när jag är där 🙂 Tror inte utställarna blir ledsna om dom lyckas sälja lite till någon som inte ska springa loppet med
Ja det är klart att även icke maralöpare får smita in där... Jag har nästan alltid någon kompis i släptåg när jag är där 🙂 Tror inte utställarna blir ledsna om dom lyckas sälja lite till någon som inte ska springa loppet med
Quote from Inger Gustås on 30 May 2012, 13:40Ett tips angående löparbutiker... ofta är det bättre att besöka dem på vardagar rent generellt, för då slipper man helgpersonalen som oftast inte besitter i närheten lika mycket kunskap som den vanliga personalen. 🙂
Ett tips angående löparbutiker... ofta är det bättre att besöka dem på vardagar rent generellt, för då slipper man helgpersonalen som oftast inte besitter i närheten lika mycket kunskap som den vanliga personalen. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:49Jag har hört många som lovordat tjejbutiken på Kungsgatan i City, så den skulle jag klart rekommendera. Det är löplabbets tjejbutik. Själv gick jag till löplabbet i Skrapan (Södermalm), där hade dom gott om tid och jag var en knökig kund och bytte skor oc
Jag har hört många som lovordat tjejbutiken på Kungsgatan i City, så den skulle jag klart rekommendera. Det är löplabbets tjejbutik. Själv gick jag till löplabbet i Skrapan (Södermalm), där hade dom gott om tid och jag var en knökig kund och bytte skor oc
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:49Liten varning för expon. Sedan Asics blev huvudsponsor så är det bara Asics-produkter för försäljning i Löplabbets shop vid nummerlappsutdelningen. Det upplevde många som en stor besvikelse förra året.
Liten varning för expon. Sedan Asics blev huvudsponsor så är det bara Asics-produkter för försäljning i Löplabbets shop vid nummerlappsutdelningen. Det upplevde många som en stor besvikelse förra året.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 13:50Jag har fått fantastisk hjälp på Löplabbets tjejbutik på Kungsgatan! Superduktig personal som verkligen tog sig tid. Var där på en vardag, en förmiddag. Vet inte om det gjorde att de hade mer tid, eller om det alltid är så.
Till saken hör att jag gick ti
Jag har fått fantastisk hjälp på Löplabbets tjejbutik på Kungsgatan! Superduktig personal som verkligen tog sig tid. Var där på en vardag, en förmiddag. Vet inte om det gjorde att de hade mer tid, eller om det alltid är så.
Till saken hör att jag gick ti