Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners store eller Löplabbet?
You need to log in to create posts and topics.

Tror det kommer ner till vad man behöver och vem man möter på plats, hur serviceminded de är och vilken kunskap de besitter.
Själv har jag fått bäst service på Runners Store och inte alls lika bra på Löp Labbet. Dock vet jag även att folk blivit väldigt

Jag har fått bra hjälp och handlat skor på både LL (Tjejbutiken på Kungsgatan! (t+) ) och RS och är lika nöjd med servicen på båda ställena och (vilket väl nästan är viktigast) båda paren skor.

Ena paret var ett par Asics med ett litet pronationsstöd oc

Det verkar som att det inte finns någon solklar favorit, jag får nog gå och kolla på båda ställena helt enkelt. Jag är som sagt ingen racer utan bara en glad amatör som siktar på 20-30 km per vecka i nuläget och tänke satsa lite på löpning framöver. Har a

LL på Kungsgatan springer cirklar runt LL i Ringen. Har ingen erfarenhet av RS men är mycket nöjd med den hjälp jag fått av LL (Herr, ej Race) på Kungsgatan. Håller dock med om att det är personberoende har fått både bra och och utmärkt hjälp där.

Håller man till närmare söderort kan jag rekommendera Löplabbet i Farsta, har köpt mina senaste 3 par skor där och varje gång varit sjukt nöjd med servicen.

Jag hamnade på löplabbets tjejbutik eftersom det låg på vägen in mot stan ifrån stadion. Jag tyckte att jag fick väldigt bra hjälp av en mycket trevlig tjej och trots att det var ganska mycket folk i butiken fick jag mer än gärna provspringa hur mycket ja

Har också handlat flera par skor på Runners store Vasagatan - de är bra! /Cilla

Aldrig mer i butiker som förväxlar "finns inte" och "säljer vi inte". Löplabbet förnekade klart och tydligt att det finns "ännu bredare skor" än de som fanns inne i butiken, och när jag visade mina NewBalance 2E blev det aningen förvirrat. Heder åt Inters

När jag går till RS får jag alltid höra att "Vi tar inte in så breda skor med det finns en annan kedja som har..." och så får jag lomma iväg till LL som har det bredare utbudet av de två.

Sen gäller det att man får tag på rätt expedit, på Race är samtlig

Såhär gick det när jag gjorde mitt senaste butiksköp...

http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=137362