Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners store eller Löplabbet?
You need to log in to create posts and topics.

välj RS de vet iallafall vad de snackar om (t+)

Jag tycker det är väldigt slumpartat hur man blir behandlad. Jag tycker att oavsett vart du går ska du vara tveksam till vad du får för råd, och lita på dej själv och dina egna intryck.

Det ser så himla vetenskapligt ut, men det är mycket gissningar. Pe

Ni får ju fundera lite kring vad som är rimligt att kräva av personalen. De är inte akademiskt utbildade och har oftast inte mer än en spegellåda och ett löpband med kamera som hjälpmedel. Dessutom analyserar de en ouppvärmd kund som springer max en minut

Jag har bara stött på kunnig personal på RS. Varje individ har ju sin "personliga" touch vad gäller av skor och det har både varit bra mindre bra. I ett fall kom jag hem med ett par skor jag fortfarande inte gillar och i ett annat med ett par jag blev så

varför RS har kunnig personal är för att vissa har vart elitlöpare eller är riktigt duktiga löpare. och vet vad de snackar om.

Håller med om att det är väldigt blandat bemötande på Löplabbet. Racebutiken i Stockholm har jag fått superbra hjälp ifrån, men på andra ställen har de i stort sett tvingat på mig skor som jag uttryckligen sagt att jag inte trivts i tidigare, men ändå är

Har bara varit på Löplabbet, just på Kungsgatan. Den var väl helt ok.

http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa

Har besökt LL och har inte känt att de riktigt gett mig chans att prova skor utan bara gett mig ett par.

RS har jag fått prova runt och de har lagt ner mer energi på att hitta rätt.
Var dessutom inne igår med mina Asics som gått sönder i hälen efter int

Var på Löplabbet i Göteborg för ett tag sedan och skulle prova skor. Fick väldigt dåligt bemötande. Märken som jag frågade efter, t.ex. Mizuno, verkade han inte intresserad av att plocka fram, och samtidigt som han expedierade mig så började han hjälpa yt

Är man i Göteborg kan jag tipsa om Löp och Sko, på Plantagegatan. Köpte mina senaste skor där, och trots att det var en hel del folk och det var lite jonglerande vem han hjälpte för tillfället, så upplevde jag att expediten verkligen hade fokus på mig (nä