Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 14:18Kunskapen hos personalen på både Löplabbet & Runners Store varierar, jag tycker alla funkar rätt bra.
En varning dock: Min sambo klagar på att hon fått konsekvent usel service på Runners Store de senaste åren, medans Racebutiken på Kungsgatan alltid är
Kunskapen hos personalen på både Löplabbet & Runners Store varierar, jag tycker alla funkar rätt bra.
En varning dock: Min sambo klagar på att hon fått konsekvent usel service på Runners Store de senaste åren, medans Racebutiken på Kungsgatan alltid är
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 14:24Mikael det gäller väl bara vid nummerlappsutdelningen och inte den större mässan?
Nu kommer jag inte riktigt ihåg hur det var uppbyggt men så är det iaf på Göteborgs Varvet. Där har Adidas exlusiv rätt i första delen men sen är det fritt fram för alla and
Mikael det gäller väl bara vid nummerlappsutdelningen och inte den större mässan?
Nu kommer jag inte riktigt ihåg hur det var uppbyggt men så är det iaf på Göteborgs Varvet. Där har Adidas exlusiv rätt i första delen men sen är det fritt fram för alla and
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 14:34Nä, i hela den stora butiken närmast utgången i Danicahallen var det bara Asics förra året.
Nä, i hela den stora butiken närmast utgången i Danicahallen var det bara Asics förra året.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 14:44Fan va lågt. Snart får man väl inte delta med andra pjuck!
Fan va lågt. Snart får man väl inte delta med andra pjuck!
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:02Jag har upplevt kanonservice på Runners, verkligen kanon i samband med maran med mycket folk. Jag har varit oftare på racebutiken hos Löplabbet, men där tycker jag att det varit lite olika. Några gånger riktigt riktigt bra, nån gång ganska oengagerat. Jag
Jag har upplevt kanonservice på Runners, verkligen kanon i samband med maran med mycket folk. Jag har varit oftare på racebutiken hos Löplabbet, men där tycker jag att det varit lite olika. Några gånger riktigt riktigt bra, nån gång ganska oengagerat. Jag
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 15:55Runners Store.
Runners Store.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 16:28Jag har fått kanonbra hjälp hos Runners Store.
Jag har fått kanonbra hjälp hos Runners Store.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 18:203 gånger har jag försökt köpa skor på Runner store. 3 gånger har jag tagit cykeln raka vägen till löplabbets racebutik och handlat dyra skor där istället.
3 gånger har jag försökt köpa skor på Runner store. 3 gånger har jag tagit cykeln raka vägen till löplabbets racebutik och handlat dyra skor där istället.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 20:13LL Race är bra. Jag har tillbringat större delen av en eftermiddag där och provsprungit mig igenom 5-6 par olika skormodeler i halvstorlekar upp och ner utan gnäll under entusiastisk diskussion om olika modellers egenskaper på väg och stig, läst-bredder,
LL Race är bra. Jag har tillbringat större delen av en eftermiddag där och provsprungit mig igenom 5-6 par olika skormodeler i halvstorlekar upp och ner utan gnäll under entusiastisk diskussion om olika modellers egenskaper på väg och stig, läst-bredder,
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 23:09Löplabbet på Kungsgatan en vardag, "hands down". Kunniga, hjälpsamma och stort urval.
Runners Store har jag givit upp på vid flera tillfällen, tycker inte de har rätt servicekänsla där.
Löplabbet på Kungsgatan en vardag, "hands down". Kunniga, hjälpsamma och stort urval.
Runners Store har jag givit upp på vid flera tillfällen, tycker inte de har rätt servicekänsla där.