Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det räcker väl att ha med sig hundarna som är chipmärkta?

/Hälsningar en som inte ens har med sig mobilen när hon rider ut själv i skogen

Idag låg det en fin present i brevlådan och väntade på mig. En RoadID! Namn och födelsedataum, namn på fru och hennes telefonnummer allt stämde. Samt med texten "En fin present från Erik"... (H)

Om denne Erik lyssnar, så får jag hälsa att från och med nu

Magnus: hitta.se är bra till mycket. Särskilt för oss med ovanliga efternamn. En bildgoogling på mitt namn är f.ö. ganska rolig. "There is another Skywalker", som master Yoda skulle sagt 🙂
Tack för debatten!
EDIT: Sen känner jag några killar på FRA ocks

Haha, vilken klockren slutkläm på debatten. 😀

Erik: you totally rock (H)

Du är min nye hjälte, du tar diskussioner på internet till en ny nivå, och det menar jag verkligen från hjärtat (H:)

och +(L)+ till Magnus också, inte alla skulle skrivit det inlägget (t+)

Ja, det var verkligen hedersvärt gjort. 🙂

Mikael, skriver du hela ditt namn kanske du får en present också? 😉

Jag tyckte det var en kul grej av Erik, men är väl kanske inte jättesåld på själva idén.

Jag slutade skriva mitt hela namn när jag blev stalkad av muppar här (#)

Jag vill inte ha något armband, men jag tycker det var en av de bättre sluten (?) på en internetdiskussion jag sett, ever.

Tack Mikael och Sylvia!
Jag tror starkt på "Random acts of kindness". Det har iaf fått mitt liv att bli roligare. Som det stod på Kentas t-shirt i Mello: "Try it, you´ll like it". Fast då stod det visserligen "69" innan. (H)
Ha nu en fin helg, alla vackra

Menar du kanske pengar i kistan??? Så du ska gå och vinna loppet oxå! Stort lycka till! *Asg!*