Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Krister.
Jag är också kvar. 🙂

Alltid redo, Mackan! En brandfilt borde väl inte väga så mycket, ner med den i din överlevnadsryggsäck? (t+)

Bäst måste ju ändå vara en sån här:
http://pan.fotovista.com/dev/5/1/04799915/g_04799915.jpg
plus hjälm då givetvis

Ja den skulle funka Erik! 🙂 Det kommer inte att gå snabbt men det kommer att gå säkert.

Krister, jag blir nästan lite avundsjuk när jag läser ditt inlägg (och samtidigt ta i trä och spotta tre gånger över axeln) 😉

Mina tankegångar går mer i den här stilen:
- Jag kan få hjärtinfarkt - bli medvetslös
- Jag kan snubbla på en rot och slå huvud

Catrin: Vi är väl olika.

Jag kan ge ett exempel på hur jag fungerar. På morgonen före min senaste canceroperation kom en sjuksköterska och tog pulsen. Hon anmärkte på att jag hade väldigt låg puls. Det ska jag ha för jag brukar springa halvmaror sa jag l

Ensam på långtur löp eller cykel har jag vattentätt fodral m mobil, körkort, kontokort o ngn sedel.
Oftast tröja m ryggficka så man får med sig lilla fodralet.
Det funkar för mig.

jag har nu klottrat mitt ID-nummer och makens telefonnummer på min garmin, känns bra på fler sätt än ett, fast det blev lite fult förstås 🙂

Det som förvånar mig i den här tråden är att många har så fasta åsikter t.ex. att alla blir stressade av att kunna nås om man har mobilen med sig när man springer. Ngn som har den med kan ju bli avstressad av att ha den med. Samme person, som vill ha den

Ja, jag anser inte att det är finare att inte oroa sig. Däremot tycker jag att det känns skönt att jag inte gör det.