Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 13:28Sylvia: Jag lever och andas för konsensus 😉
Edit: Jag respekterar självfallet er inställning men förbehåller mig rätten att ifrågasätta den eftersom jag inte förstår den.
Jag kommer troligen fortsätta tycka att det är konstigt att man inte vill bli iden
Sylvia: Jag lever och andas för konsensus 😉
Edit: Jag respekterar självfallet er inställning men förbehåller mig rätten att ifrågasätta den eftersom jag inte förstår den.
Jag kommer troligen fortsätta tycka att det är konstigt att man inte vill bli iden
Quote from Catharina Brattlin on 5 September 2011, 13:33Mnja, eller så gillar Du att ha rätt. Eller hur det nu var Du sa till mig i en annan tråd.
Jag har inte ändrat inställning. Den kvarstår - jag oroar mig inte för saker som ännu ej har skett. Livet är mycket enklare, och i många fall roligare, att leva d
Mnja, eller så gillar Du att ha rätt. Eller hur det nu var Du sa till mig i en annan tråd.
Jag har inte ändrat inställning. Den kvarstår - jag oroar mig inte för saker som ännu ej har skett. Livet är mycket enklare, och i många fall roligare, att leva d
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 13:40Jag vet inte om jag sätter likhetstecken mellan att "oroa sig för" och "vara förberedd på", för mig är inte det samma sak.
Vara förberedd på det värsta och hoppas på det bästa är för miginte att vara en pessimist.Jag läste för ett tag sedan en historia
Jag vet inte om jag sätter likhetstecken mellan att "oroa sig för" och "vara förberedd på", för mig är inte det samma sak.
Vara förberedd på det värsta och hoppas på det bästa är för miginte att vara en pessimist.
Jag läste för ett tag sedan en historia
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 13:48Tolkar jag dig rätt att du skrev det in spe? Det hoppas jag verkligen inte 😉
Att jag gillar att ha rätt är en sanning med en stor modifikationspotential. Jag erkänner ofta och gärna att jag har fel när jag blir motbevisad.
I denna tråd finns det ju inge
Tolkar jag dig rätt att du skrev det in spe? Det hoppas jag verkligen inte 😉
Att jag gillar att ha rätt är en sanning med en stor modifikationspotential. Jag erkänner ofta och gärna att jag har fel när jag blir motbevisad.
I denna tråd finns det ju inge
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 13:50Lingling: Du är verkligen en klok människa!
En rolig sak med fatalister är att de i allmänhet ändå stannar för röd gubbe.
Lingling: Du är verkligen en klok människa!
En rolig sak med fatalister är att de i allmänhet ändå stannar för röd gubbe.
Quote from Catharina Brattlin on 5 September 2011, 13:56Tack detsamma Erik. 🙂
Tack detsamma Erik. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 14:04Då kvarstår jag som inte bryr mig om att id-märka mig. 😀
För mig känns det helt onödigt eftersom inget ändå kommer att hända mig. Om det mot all sannolikhet skulle ske något så kommer jag säkert i alla fall vara i ett sådant skick så jag kan ta mig till
Då kvarstår jag som inte bryr mig om att id-märka mig. 😀
För mig känns det helt onödigt eftersom inget ändå kommer att hända mig. Om det mot all sannolikhet skulle ske något så kommer jag säkert i alla fall vara i ett sådant skick så jag kan ta mig till
Quote from Catharina Brattlin on 5 September 2011, 14:07Passa Dig Krister.
😉
Passa Dig Krister.
😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 14:10Krister: Tack till dig också. Jag skrattar högt.
"För mig känns det helt onödigt eftersom inget ändå kommer att hända mig. Om det mot all sannolikhet skulle ske något så kommer jag säkert i alla fall vara i ett sådant skick så jag kan ta mig till bebodda
Krister: Tack till dig också. Jag skrattar högt.
"För mig känns det helt onödigt eftersom inget ändå kommer att hända mig. Om det mot all sannolikhet skulle ske något så kommer jag säkert i alla fall vara i ett sådant skick så jag kan ta mig till bebodda
Quote from Jonny Persson on 5 September 2011, 14:11Krister: Jag är kvar. Men vid närmare eftertanke funderar jag på om jag ska börja bära med mig en brandsläckare på ryggen. För en gång passerade jag en bil som brann i motorutrymmet. Som tur var så var det vinter och vi kunde tillsammans ösa ner snö så at
Krister: Jag är kvar. Men vid närmare eftertanke funderar jag på om jag ska börja bära med mig en brandsläckare på ryggen. För en gång passerade jag en bil som brann i motorutrymmet. Som tur var så var det vinter och vi kunde tillsammans ösa ner snö så at