Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:42Har aldrig funderat över om det skulle kunna hända mig någon olycka. Som sagt jag oroar mig inte.
Edit: Löpning är väl antagligen den ofarligaste sporten jag ägnar mig åt. Vindsurfing eller utförsåkning är troligen farligare. Vid utförsåkning har jag i o
Har aldrig funderat över om det skulle kunna hända mig någon olycka. Som sagt jag oroar mig inte.
Edit: Löpning är väl antagligen den ofarligaste sporten jag ägnar mig åt. Vindsurfing eller utförsåkning är troligen farligare. Vid utförsåkning har jag i o
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:48Krister: tack för svaret. Jag oroar mig inte heller. Edit: För att nåt ska hända alltså. Visst är det skönt?
Krister: tack för svaret. Jag oroar mig inte heller. Edit: För att nåt ska hända alltså. Visst är det skönt?
Quote from Catharina Brattlin on 4 September 2011, 21:04Inget att tacka för Erik. Jag misstänkte att mitt svar inte skulle göra Dig något klokare, och då känns det konstigt att ta emot ett tack när Du nu bara läser halva meningar, ryckta ur sitt sammanhang, och vänder dem till Din egen fördel. För att framhäva
Inget att tacka för Erik. Jag misstänkte att mitt svar inte skulle göra Dig något klokare, och då känns det konstigt att ta emot ett tack när Du nu bara läser halva meningar, ryckta ur sitt sammanhang, och vänder dem till Din egen fördel. För att framhäva
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:18Sylvia: Apropå min inledande fråga "Hur gör ni andra?". Det var därför jag ville veta mer om hur du tänker. Nu vet jag det. Därav tacket.
Apropå att "ta meningar ryckta ur sitt sammanhang för att framhäva mig själv". Jag förstår faktiskt inte vad du mena
Sylvia: Apropå min inledande fråga "Hur gör ni andra?". Det var därför jag ville veta mer om hur du tänker. Nu vet jag det. Därav tacket.
Apropå att "ta meningar ryckta ur sitt sammanhang för att framhäva mig själv". Jag förstår faktiskt inte vad du mena
Quote from Catharina Brattlin on 4 September 2011, 22:32..." frånta min familj möjligheten att snabbt få veta om det har hänt mig något" känns väldigt främmande för mig, men sån är jag"
var det jag syftade på. Inget annat! En halv mening ryckt ur sitt sammanhang för att få Dig själv, till skillnad från mig, a
..." frånta min familj möjligheten att snabbt få veta om det har hänt mig något" känns väldigt främmande för mig, men sån är jag"
var det jag syftade på. Inget annat! En halv mening ryckt ur sitt sammanhang för att få Dig själv, till skillnad från mig, a
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:41Bra Sylvia, ifall du tappar den så får du säkert tillbka den fortare! (t+)
Bra Sylvia, ifall du tappar den så får du säkert tillbka den fortare! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 07:11Sylvia: Det var inte min avsikt att få dig att framstå som egoistisk. Du skrev emellertid att du kan framstå som egoistisk. Jag håller med.
Det gör dock inte mig till en bättre människa än dig. Det vill jag vara väldigt tydlig med!
Att kommentera mina fa
Sylvia: Det var inte min avsikt att få dig att framstå som egoistisk. Du skrev emellertid att du kan framstå som egoistisk. Jag håller med.
Det gör dock inte mig till en bättre människa än dig. Det vill jag vara väldigt tydlig med!
Att kommentera mina fa
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:52Det där beror ju faktiskt på. Om jag vet att familjen har lätt att oroa sig om jag är sen från en löprunda eller vad ni vill, då blir man kanske mer benägen att ta med sig t ex telefonen, etc, än den som vet att ingen blir orolig förns man är två timmar s
Det där beror ju faktiskt på. Om jag vet att familjen har lätt att oroa sig om jag är sen från en löprunda eller vad ni vill, då blir man kanske mer benägen att ta med sig t ex telefonen, etc, än den som vet att ingen blir orolig förns man är två timmar s
Quote from Jonny Persson on 5 September 2011, 11:47Men jag tror att det är nyttigt för själen att inte vara nåbar dygnet runt alla dagar på året. Många stressforskare håller nog med mig.
Men jag tror att det är nyttigt för själen att inte vara nåbar dygnet runt alla dagar på året. Många stressforskare håller nog med mig.
Quote from Catharina Brattlin on 5 September 2011, 12:01Erik, jag kan faktiskt inte se var jag kommenterar Dina familjeföhållanden alls? Visserligen är mina linser rätt skröpliga...
Lingling, så sant! Jag är trygg med att både jobbet och resten av familjen "sköter sig" den tiden jag är ute i spåret. Så jag är
Erik, jag kan faktiskt inte se var jag kommenterar Dina familjeföhållanden alls? Visserligen är mina linser rätt skröpliga...
Lingling, så sant! Jag är trygg med att både jobbet och resten av familjen "sköter sig" den tiden jag är ute i spåret. Så jag är