Quote from Elias Engqvist on 5 September 2011, 23:39Krister, har du tagit upp det med din familj? Om jag springer ut en längre runda i skogen vill min fru veta var jag tänkt springa och ung. hur länge "så hon vet var hon ska leta om jag inte kommer tillbaks"
Det är med omtanke om andra jag vidtar div. måt
Krister, har du tagit upp det med din familj? Om jag springer ut en längre runda i skogen vill min fru veta var jag tänkt springa och ung. hur länge "så hon vet var hon ska leta om jag inte kommer tillbaks"
Det är med omtanke om andra jag vidtar div. måt
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 23:48Jag har sysslat en del med krisberedskap och riskanalys på jobbet. Det brukar koka ner till att man får överväga sannolikheten för att något ska hända och den skada det skulle orsaka mot kostnaden för att skydda sig. Att skriva sitt personnummer och/eller
Jag har sysslat en del med krisberedskap och riskanalys på jobbet. Det brukar koka ner till att man får överväga sannolikheten för att något ska hända och den skada det skulle orsaka mot kostnaden för att skydda sig. Att skriva sitt personnummer och/eller
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 08:51Kerstin:
"Det som förvånar mig i den här tråden är att många har så fasta åsikter t.ex. att alla blir stressade av att kunna nås om man har mobilen med sig när man springer."Med "alla" antar jag att du menar mig? Detta är inte en "fast" åsikt som jag m
Kerstin:
"Det som förvånar mig i den här tråden är att många har så fasta åsikter t.ex. att alla blir stressade av att kunna nås om man har mobilen med sig när man springer."
Med "alla" antar jag att du menar mig? Detta är inte en "fast" åsikt som jag m
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 09:06Det är ingen naturlag att man måste svara i telefon. Jag svarar ytterst sällan om jag tränar.
Det är ingen naturlag att man måste svara i telefon. Jag svarar ytterst sällan om jag tränar.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 09:09Christer: en lapp på köksbordet får räcka om inte någon är hemma.
Christer: en lapp på köksbordet får räcka om inte någon är hemma.
Quote from Catharina Brattlin on 6 September 2011, 09:24Kerstin, det som förvånar mig är att Du förvånar Dig!
Vem har påstått att det är "finare" att inte oroa sig? Den tolkningen ligger nog hos Dig?
Jag, som ofta springer i skogsterräng har inget för att oroa mig för om jag ska ramla och slå mig. Om jag så
Kerstin, det som förvånar mig är att Du förvånar Dig!
Vem har påstått att det är "finare" att inte oroa sig? Den tolkningen ligger nog hos Dig?
Jag, som ofta springer i skogsterräng har inget för att oroa mig för om jag ska ramla och slå mig. Om jag så
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 09:41David: Wow är det sant! 😉
Även om jag inte skulle svara så skulle det vara ett stressmoment att veta att folk söker mig och vill något. Det är så skönt att släppa allt och bara springa en sväng tycker jag!
David: Wow är det sant! 😉
Även om jag inte skulle svara så skulle det vara ett stressmoment att veta att folk söker mig och vill något. Det är så skönt att släppa allt och bara springa en sväng tycker jag!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 10:30Det är väl lätt hänt att stuka sig på löpturen eller bonka. Eller vykla omkull på cykelturen. Då r det skönt om man kan ringa efter skjuts hem.
Det är väl lätt hänt att stuka sig på löpturen eller bonka. Eller vykla omkull på cykelturen. Då r det skönt om man kan ringa efter skjuts hem.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 11:09Har tidigare inte direkt reflekterat över dessa saker men några tips har jag hittat.
- Skriva personnummer och ICE-nummer på reflexvästen eller något annat ställe. enkelt och bra ifall oturen skulle vara framme.
- mobilen ifall jag behöver ringa efter
Har tidigare inte direkt reflekterat över dessa saker men några tips har jag hittat.
- Skriva personnummer och ICE-nummer på reflexvästen eller något annat ställe. enkelt och bra ifall oturen skulle vara framme.
- mobilen ifall jag behöver ringa efter
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 12:43Att jag kan ringa är en sak men jag behöver inte svara när någon ringer.
Att jag kan ringa är en sak men jag behöver inte svara när någon ringer.