Quote from Guest on 9 November 2012, 15:40Inspirerad av en tråd på ett annat ställe: Vilket är ert sämsta löparrelaterade inköp?
För mig är det ett par 2XU kompressionstights i caprimodell. Dom klämmer åt under knät så jag får brutalkramp i vaderna. Fick hoppa på ett ben hela upploppet på ett Mi
Inspirerad av en tråd på ett annat ställe: Vilket är ert sämsta löparrelaterade inköp?
För mig är det ett par 2XU kompressionstights i caprimodell. Dom klämmer åt under knät så jag får brutalkramp i vaderna. Fick hoppa på ett ben hela upploppet på ett Mi
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 15:50En bunt olika skor jag beställt på nätet men sen inte tagit ett löpsteg i pga dålig passform & liknande.
En bunt olika skor jag beställt på nätet men sen inte tagit ett löpsteg i pga dålig passform & liknande.
Quote from Catharina Brattlin on 9 November 2012, 16:00Köp de långbenta Kristina. De är riktigt sköna. 🙂
Mitt sämsta köp ever är en kortärmad löpartop från Nike. Riktigt snygg, rosa och snajsig MEN som gav mig abnorma skavsår efter sömmarna på undersidan av de korta ärmarna på GBG-varvet för ett par år sen
Köp de långbenta Kristina. De är riktigt sköna. 🙂
Mitt sämsta köp ever är en kortärmad löpartop från Nike. Riktigt snygg, rosa och snajsig MEN som gav mig abnorma skavsår efter sömmarna på undersidan av de korta ärmarna på GBG-varvet för ett par år sen
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 16:15Usch Sylvia!
Jag vet, har långbenta också. Dom är kanon. 🙂
Usch Sylvia!
Jag vet, har långbenta också. Dom är kanon. 🙂
Quote from Daniel Jernebring on 9 November 2012, 17:40Det måste vara vätskebältet från Nike. Ligger alltid kvar i lådan när jag istället sträcker mig efter min motsvarighet från Perfekta.
Pannlampan från Silva har jag inte använt till löpning, därav platsar den in i denna tråd, men det har fått komma med på
Det måste vara vätskebältet från Nike. Ligger alltid kvar i lådan när jag istället sträcker mig efter min motsvarighet från Perfekta.
Pannlampan från Silva har jag inte använt till löpning, därav platsar den in i denna tråd, men det har fått komma med på
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 18:09Kompressionsstrumpor.
Kompressionsstrumpor.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 18:56Fotpod från Suunto.
Altför krånglig att ställa in och hantera, och alltså aldrig använd.
Fotpod från Suunto.
Altför krånglig att ställa in och hantera, och alltså aldrig använd.
Quote from Tini Kjellin on 9 November 2012, 18:57VFF Seeya som kändes sköna i butik men sedan visade sig vara hopplösa att springa i. Fortsätter att nöta på mina gamla VFF Speed som jag älskar.
VFF Seeya som kändes sköna i butik men sedan visade sig vara hopplösa att springa i. Fortsätter att nöta på mina gamla VFF Speed som jag älskar.
Quote from Jonny Persson on 9 November 2012, 19:05Jag måste erkänna att jag en gång köpte en GPS-klocka vilket rätt snabbt visade sig vara bortkastade pengar.
Jag måste erkänna att jag en gång köpte en GPS-klocka vilket rätt snabbt visade sig vara bortkastade pengar.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 20:09En forerunner. Gav bort den efter två träningspass.
En forerunner. Gav bort den efter två träningspass.