Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 20:432XU calf-guards. Gav mig kramp istället för att stärka mig. Gav bort dem.
2XU calf-guards. Gav mig kramp istället för att stärka mig. Gav bort dem.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 20:50I början av min löparkarriär köpte jag kortärmade funktionströjor. Alltså köpte = betalade för i affär! Håll med om att det låter hur korkat som helst. Numera har jag en garderob som svämmar över av lopp-tröjor, varav minst ett dussin som jag inte ens hun
I början av min löparkarriär köpte jag kortärmade funktionströjor. Alltså köpte = betalade för i affär! Håll med om att det låter hur korkat som helst. Numera har jag en garderob som svämmar över av lopp-tröjor, varav minst ett dussin som jag inte ens hun
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 21:34Hmm, köpte ett par skor som bara gav mig en fotskada pga att jag dumt nog fortsatte och springa i dem fast de inte passade >.<. Gav bort dem till min systers pojkvän som däremot gillade dem mycket.
Hmm, köpte ett par skor som bara gav mig en fotskada pga att jag dumt nog fortsatte och springa i dem fast de inte passade >.<. Gav bort dem till min systers pojkvän som däremot gillade dem mycket.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 22:50En billig pannlampa på från CO, inget ont om butiken men nog va pannlampan sämre än den billigaste ficklampan och pga blistrad förpackning fick jag inte lämna tillbaka så den åkte i sopen, då stämde "man får vad man betalar för" 🙂
En billig pannlampa på från CO, inget ont om butiken men nog va pannlampan sämre än den billigaste ficklampan och pga blistrad förpackning fick jag inte lämna tillbaka så den åkte i sopen, då stämde "man får vad man betalar för" 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 23:48Min Camelbak. Springer med den gör jag INTE.
Men den var å andra sidan ovärderlig under Vätternrundan, så helt värdelöst var ju inte köpet ändå? 🙂
Min Camelbak. Springer med den gör jag INTE.
Men den var å andra sidan ovärderlig under Vätternrundan, så helt värdelöst var ju inte köpet ändå? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 09:12Nu har jag funderat och funderat. Jag använder faktiskt allt jag köper.
Klar att triathlontoppen som köptes på rea inte kommer slitas ut, då jag genomför ungefär en tävling/år.
Men den var billig och man vill väl inte se ut som en "nybörjare" 🙂
Nu har jag funderat och funderat. Jag använder faktiskt allt jag köper.
Klar att triathlontoppen som köptes på rea inte kommer slitas ut, då jag genomför ungefär en tävling/år.
Men den var billig och man vill väl inte se ut som en "nybörjare" 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 17:41Ett par Nike Lunaracer för ett par år sedan. Hade hypat upp mig själv med en massa positiva recensioner på nätet, och hade i princip redan köpt dem innan jag in klev in i butiken. Tyckte de kändes lite smala i passformen när jag provade dem, men intalade
Ett par Nike Lunaracer för ett par år sedan. Hade hypat upp mig själv med en massa positiva recensioner på nätet, och hade i princip redan köpt dem innan jag in klev in i butiken. Tyckte de kändes lite smala i passformen när jag provade dem, men intalade
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 17:47Jag kom på en sak till. Ett par Asics DS Racer. Förstod inte varför jag direkt fick ont i fötterna, hade missat den lilla detaljen att dom har pronationsstöd. Fick ge bort dom efter ett par försöksrundor.
Jag kom på en sak till. Ett par Asics DS Racer. Förstod inte varför jag direkt fick ont i fötterna, hade missat den lilla detaljen att dom har pronationsstöd. Fick ge bort dom efter ett par försöksrundor.
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 22:38Anmälningsavgift till sthlm marathon 2012.
Anmälningsavgift till sthlm marathon 2012.
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 23:35Ett par slit horts från Newline där sömmarna & fållen sitter helt fel = grymma skavsår på insidan av benen. Byttes mot ett par grymt sköna Saucony Inferno Split Shorts 😀 där det inte finns ngt problem m sömmar el fållar.
Ett par DS Trainer från Startfit
Ett par slit horts från Newline där sömmarna & fållen sitter helt fel = grymma skavsår på insidan av benen. Byttes mot ett par grymt sköna Saucony Inferno Split Shorts 😀 där det inte finns ngt problem m sömmar el fållar.
Ett par DS Trainer från Startfit