Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSämsta löparinvesteringen?
You need to log in to create posts and topics.

Inspirerad av en tråd på ett annat ställe: Vilket är ert sämsta löparrelaterade inköp?

För mig är det ett par 2XU kompressionstights i caprimodell. Dom klämmer åt under knät så jag får brutalkramp i vaderna. Fick hoppa på ett ben hela upploppet på ett Mi

En bunt olika skor jag beställt på nätet men sen inte tagit ett löpsteg i pga dålig passform & liknande.

Köp de långbenta Kristina. De är riktigt sköna. 🙂

Mitt sämsta köp ever är en kortärmad löpartop från Nike. Riktigt snygg, rosa och snajsig MEN som gav mig abnorma skavsår efter sömmarna på undersidan av de korta ärmarna på GBG-varvet för ett par år sen

Usch Sylvia!

Jag vet, har långbenta också. Dom är kanon. 🙂

Det måste vara vätskebältet från Nike. Ligger alltid kvar i lådan när jag istället sträcker mig efter min motsvarighet från Perfekta.

Pannlampan från Silva har jag inte använt till löpning, därav platsar den in i denna tråd, men det har fått komma med på

Kompressionsstrumpor.

Fotpod från Suunto.
Altför krånglig att ställa in och hantera, och alltså aldrig använd.

VFF Seeya som kändes sköna i butik men sedan visade sig vara hopplösa att springa i. Fortsätter att nöta på mina gamla VFF Speed som jag älskar.

Jag måste erkänna att jag en gång köpte en GPS-klocka vilket rätt snabbt visade sig vara bortkastade pengar.

En forerunner. Gav bort den efter två träningspass.