Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 08:36Saucony Grid Type A 5
Köpte dessa i ett desperat försöka att varva trail med fartpass. Sprang ett pass med dem, superlätta men känns som jag springer på två tvättsvampar mot mina normala merell trail gloves eller salomon fellcross.
Som grädde på moset
Saucony Grid Type A 5
Köpte dessa i ett desperat försöka att varva trail med fartpass. Sprang ett pass med dem, superlätta men känns som jag springer på två tvättsvampar mot mina normala merell trail gloves eller salomon fellcross.
Som grädde på moset
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 08:51Mitt Sony Playstation är nog min sämsta löparinvestering.
Mitt Sony Playstation är nog min sämsta löparinvestering.
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 09:02Merrell True Glove-skor, satt skönt innan jag började springa. Rejäla skavsår både på häl och lilltå, gav dem flera chanser men det har inte hjälpt. Nu använder jag dem när jag arbetar i trädgården 🙂
Merrell True Glove-skor, satt skönt innan jag började springa. Rejäla skavsår både på häl och lilltå, gav dem flera chanser men det har inte hjälpt. Nu använder jag dem när jag arbetar i trädgården 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 11:05Mina sämsta investeringar är nog mina pulsband från Garmin (är inne på mitt tredje och det vill bara inte funka - orkar inte reklamera fler gånger) samt mina anmälningar till halvmaror (en distans som inte funkar för mig). Även mina Adidas Adios 2 var en
Mina sämsta investeringar är nog mina pulsband från Garmin (är inne på mitt tredje och det vill bara inte funka - orkar inte reklamera fler gånger) samt mina anmälningar till halvmaror (en distans som inte funkar för mig). Även mina Adidas Adios 2 var en
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 14:00Definitivt mina Adidas Supernova Control. Blev övertalad av intersportpersonalen att köpa dem efter jag provsprungit på deras löpband och det visade sig att jag pronerade. Fick fruktansvärda smärtor och kramper i hålfoten. Kör med neutrala skor nu och har
Definitivt mina Adidas Supernova Control. Blev övertalad av intersportpersonalen att köpa dem efter jag provsprungit på deras löpband och det visade sig att jag pronerade. Fick fruktansvärda smärtor och kramper i hålfoten. Kör med neutrala skor nu och har