Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:41Vad ser läskigt ut? Använd glasögon när skruv huvudet knipsas av. Det greppet kan jag gå genom vatten för.
Vad ser läskigt ut? Använd glasögon när skruv huvudet knipsas av. Det greppet kan jag gå genom vatten för.
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:59Känner man inte dubbarna genom sulan, även om man inte (som jag först tänkte) kör dubben rakt igenom? De ser så tunna och vassa ut att de borde gå rakt igenom om man kliver på dem?
Känner man inte dubbarna genom sulan, även om man inte (som jag först tänkte) kör dubben rakt igenom? De ser så tunna och vassa ut att de borde gå rakt igenom om man kliver på dem?
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:08Vilka Icebugsmodeller är det ni pratar om? Pytho2 eller Anima eller någon av de andra modellerna?
Pytho2 tyckte jag verkade rejält "pjäxig" (vilket väl är en fördel i skogen?) medan Anima (som jag har) kändes relativt lik mina vanliga löparskor i styvhe
Vilka Icebugsmodeller är det ni pratar om? Pytho2 eller Anima eller någon av de andra modellerna?
Pytho2 tyckte jag verkade rejält "pjäxig" (vilket väl är en fördel i skogen?) medan Anima (som jag har) kändes relativt lik mina vanliga löparskor i styvhe
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:08. Mät skruven och sulan för säkerhets skull. Har du några kasserade dojor testa på dem. För att vara på säkra sidan stoppar du i handen och känner efter
. Mät skruven och sulan för säkerhets skull. Har du några kasserade dojor testa på dem. För att vara på säkra sidan stoppar du i handen och känner efter
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:09Per Pyhto 2 hade jag
Per Pyhto 2 hade jag
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:13Pytho
Pytho
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:19Då förstår jag att ni tyckte att de var styva och hårda för era fötter.
Jag var inne på Pytho2 först, men kände att de hade jag bara kunnat ha i terräng eftersom de är så hårda, så jag gick på Anima istället så att jag kunde ha dem till både vinterlöpni
Då förstår jag att ni tyckte att de var styva och hårda för era fötter.
Jag var inne på Pytho2 först, men kände att de hade jag bara kunnat ha i terräng eftersom de är så hårda, så jag gick på Anima istället så att jag kunde ha dem till både vinterlöpni
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:20Som flera tidigar påpekat: Icebugs: som att springa på plankor med spikar i.
Så ett par löparshorts som visade sig sakna innerbyxa 🙂
Som flera tidigar påpekat: Icebugs: som att springa på plankor med spikar i.
Så ett par löparshorts som visade sig sakna innerbyxa 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 20:42Mitt sämsta köp var en Suunto T6 med gps-pod. Själva klockan var väl bra, men gps-poden fungerade minst sagt dåligt. Jag blev tvungen att byta ut den eftersom den lade av helt, men den nya jag fick istället var nästan lika dålig som den gamla. Dessutom vä
Mitt sämsta köp var en Suunto T6 med gps-pod. Själva klockan var väl bra, men gps-poden fungerade minst sagt dåligt. Jag blev tvungen att byta ut den eftersom den lade av helt, men den nya jag fick istället var nästan lika dålig som den gamla. Dessutom vä
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 06:44Tur för Icebug att de är på väg att byta ut Pytho2 mot nya Certo..
http://swedentrails.com/2012/08/27/icebug-certo/
Synd att höra att folk är missnöjda Med dem. Jag var också ganska missnöjda med mina Icebug Spirit2 OLX, tyckte de var hårda och obekväm
Tur för Icebug att de är på väg att byta ut Pytho2 mot nya Certo..
Synd att höra att folk är missnöjda Med dem. Jag var också ganska missnöjda med mina Icebug Spirit2 OLX, tyckte de var hårda och obekväm