Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 02:05Diverse lopp som jag aldrig sprang inklusive Jubileumsmaran ... Och så mina Cool-shorts, nått sånt där fladdrigt som skaver och jag ALDRIG använder.
Du skall inga andra byxor hava jämte tajts!
Diverse lopp som jag aldrig sprang inklusive Jubileumsmaran ... Och så mina Cool-shorts, nått sånt där fladdrigt som skaver och jag ALDRIG använder.
Du skall inga andra byxor hava jämte tajts!
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 05:40Icebugs för 1800:- det var miss i tryck imprigeringen. Ringde runt jag ville inte åka 8 mil för att byta dem. Hittade en affär där jag ficktillbaks pengarna de hade inga likvärdiga hemma och tur var det mina fötter skulle inte må bra av så stumma sulor.
Icebugs för 1800:- det var miss i tryck imprigeringen. Ringde runt jag ville inte åka 8 mil för att byta dem. Hittade en affär där jag ficktillbaks pengarna de hade inga likvärdiga hemma och tur var det mina fötter skulle inte må bra av så stumma sulor.
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 18:124 par löparskor modell dyrare med pronationsstöd, hade räckt till en hel del personlig teknikträning vilket var det som löste allt i slutändan.
Vätskebälte, perfekta är den enda som används nu..
Finns väl en del saker till men just nämnda ligger i top k
4 par löparskor modell dyrare med pronationsstöd, hade räckt till en hel del personlig teknikträning vilket var det som löste allt i slutändan.
Vätskebälte, perfekta är den enda som används nu..
Finns väl en del saker till men just nämnda ligger i top k
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 19:58Min Polar fotpod tveklöst. Kalibrerade jag den för lugn distans så fungerade den inte för snabbdistans eller kuperat. För att inte tala om att flytta den mellan skor.
Intersport vätskebälte där flaskorna flög ut när jag sprang i terräng.
Min Polar fotpod tveklöst. Kalibrerade jag den för lugn distans så fungerade den inte för snabbdistans eller kuperat. För att inte tala om att flytta den mellan skor.
Intersport vätskebälte där flaskorna flög ut när jag sprang i terräng.
Quote from Bjarne Lewin on 11 November 2012, 22:00Min R90 jacka! Så efterlängtad för att slippa klydda med nummerlappen på lopp där jackan plötsligt blitt för varm och i stället bara ta av ärmarna. I den jackan känner jag mig som en misslyckad snögubbe, först en boll till huvud sen en större boll till kr
Min R90 jacka! Så efterlängtad för att slippa klydda med nummerlappen på lopp där jackan plötsligt blitt för varm och i stället bara ta av ärmarna. I den jackan känner jag mig som en misslyckad snögubbe, först en boll till huvud sen en större boll till kr
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 23:02Mina gamla Asics Gel Kayano sjöng på sista versen så jag åkte till en skobutik för att köpa nya. Det visade sig att de hade tilfälligt slut och jag orkade inte vänta på att de skulle få in dem i butiken igen så jag köpte ett par Asics GT 2170 i stället so
Mina gamla Asics Gel Kayano sjöng på sista versen så jag åkte till en skobutik för att köpa nya. Det visade sig att de hade tilfälligt slut och jag orkade inte vänta på att de skulle få in dem i butiken igen så jag köpte ett par Asics GT 2170 i stället so
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 09:44Min sämsta löparinvestering är helt klart den som aldrig blev av. Jag har i fler år sprungit 2-3-4 ggr i veckan och haft det som huvudsaklig träningsform. Men löpningen har varit något tillfälligt i mitt huvud. Jag har inte köpt en grej mer än hyggliga sk
Min sämsta löparinvestering är helt klart den som aldrig blev av. Jag har i fler år sprungit 2-3-4 ggr i veckan och haft det som huvudsaklig träningsform. Men löpningen har varit något tillfälligt i mitt huvud. Jag har inte köpt en grej mer än hyggliga sk
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 10:57Solveig,
Jag har också sådana "stolleköp" vad gäller skor. Dom har fått bli något annat än löparskor hos mig - det funkar dom för för mig.
Solveig,
Jag har också sådana "stolleköp" vad gäller skor. Dom har fått bli något annat än löparskor hos mig - det funkar dom för för mig.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 12:31En ryggsäck med vattenflaskor på axelremmarna.
Jag har sett flera elitlöpare springa just så, men jag fattar inte hur någon människa står ut med skvalpet från en halvfull flaska. Min ryggsäck har dessutom smala och vassa remmar med dåliga spännen som jag
En ryggsäck med vattenflaskor på axelremmarna.
Jag har sett flera elitlöpare springa just så, men jag fattar inte hur någon människa står ut med skvalpet från en halvfull flaska. Min ryggsäck har dessutom smala och vassa remmar med dåliga spännen som jag
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 16:19ett par vinterlöpartights. då jag borde fattat att jag aldrig lyckas ta mig ut att springa på vintern.
Och så förra årets Lidingölopp-anmälan som fick ställas in pga sjukdom
ett par vinterlöpartights. då jag borde fattat att jag aldrig lyckas ta mig ut att springa på vintern.
Och så förra årets Lidingölopp-anmälan som fick ställas in pga sjukdom