Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 17:38Ett par löparstrumpor - det går ju precis lika bra med tubsockar.
Ett par löparstrumpor - det går ju precis lika bra med tubsockar.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 19:50Löpartights från Ronhill. Min kropp är inte alls kompatibel med den passformen...
Löpartights från Ronhill. Min kropp är inte alls kompatibel med den passformen...
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 20:12Lite olika kategorier:
Nike Free skor. Funkar inte alls för mig (dödade all löpglädje), gav bort efter 11 mil.
Ett par adidas tights där jag fick hela tiden dra upp dom, efter typ var 200:e meter.
Camelbak rygga, utan rem i midjan, så den höll sig inte
Lite olika kategorier:
Nike Free skor. Funkar inte alls för mig (dödade all löpglädje), gav bort efter 11 mil.
Ett par adidas tights där jag fick hela tiden dra upp dom, efter typ var 200:e meter.
Camelbak rygga, utan rem i midjan, så den höll sig inte
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 20:50Hala strumpor (Craft tror jag det var) som fötterna slank runt i skorna med. Gav mig löparknä direkt. Bytte tillbaka till mina trotjänare, billiga SOC och problemen är borta. (I kombination med rehab såklart)
Hala strumpor (Craft tror jag det var) som fötterna slank runt i skorna med. Gav mig löparknä direkt. Bytte tillbaka till mina trotjänare, billiga SOC och problemen är borta. (I kombination med rehab såklart)
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 09:40Ett vätskebälte med flaskan på sned bak på ryggen. Riktigt riktigt kass passform och halkade både upp och ner så man blir galen..
Ett vätskebälte med flaskan på sned bak på ryggen. Riktigt riktigt kass passform och halkade både upp och ner så man blir galen..
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 17:50Linda P: Låter som att du fick tag i samma typ som jag - totalt värdelös 🙁
Linda P: Låter som att du fick tag i samma typ som jag - totalt värdelös 🙁
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:03Tyvärr får jag nog skriva upp mina Icebugs som den sämsta investeringen, mtp att jag tillryggalagt kanske 12km sammalagt i dem och fått skav och blåsor varenda gång. 🙁
Jättetrist, för jag älskar greppet och de håller fötterna torra nästan oavsett vad j
Tyvärr får jag nog skriva upp mina Icebugs som den sämsta investeringen, mtp att jag tillryggalagt kanske 12km sammalagt i dem och fått skav och blåsor varenda gång. 🙁
Jättetrist, för jag älskar greppet och de håller fötterna torra nästan oavsett vad j
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:50Håller med Annica. Ice bugs var för okänslliga fötter. Jag hade tur i oturen Jag köpte Ice bugs för 1800kr på hemvägen tycker jag den ena skon är ljusare i tyget på ovansidan av tån. Jag passar på att testa dem i duggregn och ser med en gång att impregner
Håller med Annica. Ice bugs var för okänslliga fötter. Jag hade tur i oturen Jag köpte Ice bugs för 1800kr på hemvägen tycker jag den ena skon är ljusare i tyget på ovansidan av tån. Jag passar på att testa dem i duggregn och ser med en gång att impregner
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 18:57Ja där stämmer jag in i klagosången. Jag har också Icebugs och har sprungit en hel del i dom. Är dock rädd för dom för jag har tidigare fått problem efter frekvent användande. Pjäxvarning deluxe! Jag ska prova använda mina inov 212 istället. Dom har inga
Ja där stämmer jag in i klagosången. Jag har också Icebugs och har sprungit en hel del i dom. Är dock rädd för dom för jag har tidigare fått problem efter frekvent användande. Pjäxvarning deluxe! Jag ska prova använda mina inov 212 istället. Dom har inga
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:30Ingela, det ser läskigt ut det med men tack för tipset 🙂
Jag kör nog vidare i Slipstoppers och hoppas på en mild vinter 🙂
Ingela, det ser läskigt ut det med men tack för tipset 🙂
Jag kör nog vidare i Slipstoppers och hoppas på en mild vinter 🙂