Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 17:32Är de inte av metall?
Är de inte av metall?
Quote from ellen olsson on 12 September 2008, 17:34Jo, men de duger till MTB:n. Till landsvägsloken vill jag ha C.
Jo, men de duger till MTB:n. Till landsvägsloken vill jag ha C.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 17:36Fulcrum Cieben?
Fulcrum Cieben?
Quote from Rasmus Olsson on 26 October 2008, 17:02-
-
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 16:57Inte en enda som har en smula söndagsångest nuförtiden? Är alla så skötsamma därute? Ingen som har dragit ner sig själv i fördärvet och behöver lätta sitt hjärta? Har alla drabbats av samma tråk-skötsamhet som jag?
Djupa funderingar så här på söndagen :-
Inte en enda som har en smula söndagsångest nuförtiden? Är alla så skötsamma därute? Ingen som har dragit ner sig själv i fördärvet och behöver lätta sitt hjärta? Har alla drabbats av samma tråk-skötsamhet som jag?
Djupa funderingar så här på söndagen :-
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 17:31Jodå, lite söndagsångest har jag allt mellan varven. Nu har jag dessutom haft tredagarshelg, och återigen insett hur skönt det är vara ledig, så då blir ju ångesten lite extra... 🙁 Fast det brukar lösa sig när man väl kommer igång måndag morgon - fråga
Jodå, lite söndagsångest har jag allt mellan varven. Nu har jag dessutom haft tredagarshelg, och återigen insett hur skönt det är vara ledig, så då blir ju ångesten lite extra... 🙁 Fast det brukar lösa sig när man väl kommer igång måndag morgon - fråga
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 18:37Aha, slappisångest är nästan den värsta! Blir ju ett jäkla slit när man ska ta ifatt soffpotatisdagarna 🙂
Aha, slappisångest är nästan den värsta! Blir ju ett jäkla slit när man ska ta ifatt soffpotatisdagarna 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 19:21Fast egentligen så har jag ju inte slappat hela helgen, utan både handlat lite julklappar, tvättat, dammsugit, sorterat högen i köket, varit till återvinningsstationen och en del annat, men jag har den "tro-inte-att-du-duger"-genen som alltid säger till e
Fast egentligen så har jag ju inte slappat hela helgen, utan både handlat lite julklappar, tvättat, dammsugit, sorterat högen i köket, varit till återvinningsstationen och en del annat, men jag har den "tro-inte-att-du-duger"-genen som alltid säger till e
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 19:40Bugles, choklad, glass och cola.. jo lite söndagsångest kanske 😛
Bugles, choklad, glass och cola.. jo lite söndagsångest kanske 😛
Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2008, 19:48Har glömt bort att ha söndagsångest. Trodde det var lördag.
Var tog lördagen vägen? Hallå!!! Ge tillbaka den bums!
Har glömt bort att ha söndagsångest. Trodde det var lördag.
Var tog lördagen vägen? Hallå!!! Ge tillbaka den bums!