Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:48Andas, Maja, andas.
Andas, Maja, andas.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 17:54Jag försöker Lena, jag försöker.
Jag försöker Lena, jag försöker.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 19:26Ingen ångest här inte, granen är klädd, julskinkan provsmakad och första julklappen öppnad. Har äntligen fått lön från förra arbetsgivaren och kunde införskaffa den Garmin Forerunner 305 jag skulle köpt i somras.
Nu ska bara tomten komma med friska benh
Ingen ångest här inte, granen är klädd, julskinkan provsmakad och första julklappen öppnad. Har äntligen fått lön från förra arbetsgivaren och kunde införskaffa den Garmin Forerunner 305 jag skulle köpt i somras.
Nu ska bara tomten komma med friska benh
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 20:46Jodå, lite ångest hade jag när jag vaknade i morse (kl 11:05) sen har jag legat med en svag huvudvärk i soffan hela dagen, ska aldrig mer dricka rödvin.. Men nu känns det betydligt bättre, har t o m hunnit med ett innebandy-pass.
Jodå, lite ångest hade jag när jag vaknade i morse (kl 11:05) sen har jag legat med en svag huvudvärk i soffan hela dagen, ska aldrig mer dricka rödvin.. Men nu känns det betydligt bättre, har t o m hunnit med ett innebandy-pass.
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 22:06Att du vågar lova att aldrig mer ricka vin inför alla vittnen här..Lycka till! 🙂
Att du vågar lova att aldrig mer ricka vin inför alla vittnen här..Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 19:07inte ångest direkt ... men jag måste packa, städa och dona för jag åker hem till mammsen&pappsen i morgon... kärt besvär, jag vet, men i alla fall...
inte ångest direkt ... men jag måste packa, städa och dona för jag åker hem till mammsen&pappsen i morgon... kärt besvär, jag vet, men i alla fall...
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 19:09Packa förstår jag, men städa och dona? Det är ju inte som dom lär kunna se nåt?
Packa förstår jag, men städa och dona? Det är ju inte som dom lär kunna se nåt?
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 22:33Helena: Det löftet kom i ett mycket svagt ögonblick, det kan nog hända att ett glas rött slinker ner i framtiden, börjar bli lite sugen faktiskt =)
Helena: Det löftet kom i ett mycket svagt ögonblick, det kan nog hända att ett glas rött slinker ner i framtiden, börjar bli lite sugen faktiskt =)
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 20:54Skönt att slippa söndagsångest isag, inget jobb förrän 7/1:-)
Skönt att slippa söndagsångest isag, inget jobb förrän 7/1:-)
Quote from Åsa Tysklind on 28 December 2008, 20:57Usch ja söndag igen. Varit skönt med lite ledighet.
Men sitta ensam en söndags kväll är inte roligt men har man ingen att prata med så får man ta internet till hjälp.
Nu ska man jobba två dagar det är lagom vecka.
Usch ja söndag igen. Varit skönt med lite ledighet.
Men sitta ensam en söndags kväll är inte roligt men har man ingen att prata med så får man ta internet till hjälp.
Nu ska man jobba två dagar det är lagom vecka.