Quote from ellen olsson on 3 January 2009, 13:26tyst som en mus
tiger som muren
tyst som en mus
tiger som muren
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 13:28Team Stockholm Marathon.
EDIT: Fixade stavning.
Team Stockholm Marathon.
EDIT: Fixade stavning.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 13:41Töntar spekulerar mycket... 😉
Töntar spekulerar mycket... 😉
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 14:09Jaaa klart det blir TSM. Kallt och soligt i morgon, ska testa nya kläder också.
Jaaa klart det blir TSM. Kallt och soligt i morgon, ska testa nya kläder också.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 22:35Jaa det blir helt klart Team Stockholm Marathon! Kallt eller inte, det får helt enkelt gå ändå. Äntligen frisk från förkylningen!!
Jaa det blir helt klart Team Stockholm Marathon! Kallt eller inte, det får helt enkelt gå ändå. Äntligen frisk från förkylningen!!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 00:01Jag har ångest eftersom att det precis blev söndag!
Jag har ångest eftersom att det precis blev söndag!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 03:29Är det därför jag har haft ångest hela dagen? För att det snart är söndag, ja nu är det ju det, men jag menar tidigare under dagen så där också...
Dags att sova iaf, får se om det blir söndagsångest i morrn.
Är det därför jag har haft ångest hela dagen? För att det snart är söndag, ja nu är det ju det, men jag menar tidigare under dagen så där också...
Dags att sova iaf, får se om det blir söndagsångest i morrn.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 09:09Jag väntar med söndagsångesten till på tisdag, börjar inte jobba förrän på onsdag:-)
Jag väntar med söndagsångesten till på tisdag, börjar inte jobba förrän på onsdag:-)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:51Samma här Helena, ångesten får vänta tills på Tisdag eftersom jag också börjar jobba först på Onsdag.
Samma här Helena, ångesten får vänta tills på Tisdag eftersom jag också börjar jobba först på Onsdag.
Quote from ellen olsson on 4 January 2009, 19:55J-a lyxlirare!
J-a lyxlirare!