Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 20:57Usch vilken dålig söndag, riktig ångest idag, börjar jobba i morgon, ätit förmycket onyttigheter idag ;-). Dessutom så har jag lite "second thoughts", jag klarar inte av tjejer som röker, usch vad äckligt det är!
Usch vilken dålig söndag, riktig ångest idag, börjar jobba i morgon, ätit förmycket onyttigheter idag ;-). Dessutom så har jag lite "second thoughts", jag klarar inte av tjejer som röker, usch vad äckligt det är!
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:04Hua.....
Ha haft ångest i 6 dagar nu, då jag ej fått/kunnat va på jobbet...
Ska bli skönt att återvända till vardagen på tisdag.Hem ljuva hem (jobbet)
Hua.....
Ha haft ångest i 6 dagar nu, då jag ej fått/kunnat va på jobbet...
Ska bli skönt att återvända till vardagen på tisdag.
Hem ljuva hem (jobbet)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 23:20Jag sällar mig till den lyckliga skaran som börjar jobba på onsdag. 🙂
Kristian: Håller med dig när det gäller rökning. (t-)
Jag sällar mig till den lyckliga skaran som börjar jobba på onsdag. 🙂
Kristian: Håller med dig när det gäller rökning. (t-)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 23:22Ingen ångest här inte, såklart vi ska dra in skatt till samhället!
Ingen ångest här inte, såklart vi ska dra in skatt till samhället!
Quote from Rasmus Olsson on 5 January 2009, 17:47Söndagsångesten uteblev. Jag har nog blivit vuxen.
Söndagsångesten uteblev. Jag har nog blivit vuxen.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 19:50Ingen ångest här inte, har precis återvänt från en vecka i Sälen med längdskidåkning. Nu har jag iofs blivit förkyld men det får man ta efter en härlig vecka! Börjar jobba på onsdag men det har jag ingen ångest för, jobba är ju kul!
Ingen ångest här inte, har precis återvänt från en vecka i Sälen med längdskidåkning. Nu har jag iofs blivit förkyld men det får man ta efter en härlig vecka! Börjar jobba på onsdag men det har jag ingen ångest för, jobba är ju kul!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 19:54Bara att se fram emot Påskledigheten:-)
Bara att se fram emot Påskledigheten:-)
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 18:26Så var det dax igen. Men det är ju bara 5 dagar kvar till fredagkväll igen:-)
Så var det dax igen. Men det är ju bara 5 dagar kvar till fredagkväll igen:-)
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2009, 21:33Det började redan imorse när jag vaknade, söndagsångesten och fortsatte över gröten. Men det skingrades av en puss på Götgatan för en stund sen. Tänk så det svänger fram å tebax.
Det började redan imorse när jag vaknade, söndagsångesten och fortsatte över gröten. Men det skingrades av en puss på Götgatan för en stund sen. Tänk så det svänger fram å tebax.
Quote from Funbeat user on 25 January 2009, 21:43Ångest över att gå tillbaka till jobbet efter en kort vecka i sälen, med 3,5 dagars härlig (men snöig och blåsig) skidåkning
Ångest över att gå tillbaka till jobbet efter en kort vecka i sälen, med 3,5 dagars härlig (men snöig och blåsig) skidåkning