Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 22:04Vet inte....
Har inte testat.Kanske beror vad man har ångest över ock....?
Vet inte....
Har inte testat.
Kanske beror vad man har ångest över ock....?
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 23:47Inte kan man ha ångest denna söndag då Superbowl snart stundar! Däremot kommer jag nog ha måndagsångest...
Inte kan man ha ångest denna söndag då Superbowl snart stundar! Däremot kommer jag nog ha måndagsångest...
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 16:46Helena... Salsan hjälpte 😀
Och tack du kompis från götet som peppade mig till detta 😉
Helena... Salsan hjälpte 😀
Och tack du kompis från götet som peppade mig till detta 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 18:57Oj, då har det gått en vecka igen... :S
Oj, då har det gått en vecka igen... :S
Quote from Rasmus Olsson on 8 February 2009, 19:47Dagens ångest består i hur i helsicke jag kan läsa ut gps-koordinaterna som finns i exif-taggarna i en bild. Snart får jag till det så det kan synas på Goole maps.
Dagens ångest består i hur i helsicke jag kan läsa ut gps-koordinaterna som finns i exif-taggarna i en bild. Snart får jag till det så det kan synas på Goole maps.
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 00:26Efter min dust med ångest så fick jag till ett 59min pass på Crosstrainern o/ Mäkta nöjd är jag 😀
Efter min dust med ångest så fick jag till ett 59min pass på Crosstrainern o/ Mäkta nöjd är jag 😀
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 00:39Go girlie.... 😉
Sj får jag inte träna förän på onsdag... 🙁
Go girlie.... 😉
Sj får jag inte träna förän på onsdag... 🙁
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 20:46Så var det söndag igen...Men hav tålamod, den går snart över till måndag.
Så var det söndag igen...Men hav tålamod, den går snart över till måndag.
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2009, 20:52Inställt! Klonen är kvar te onsdag och jag ledig lika länge. Mest synd om honom, han ska få massa kramar.
Inställt! Klonen är kvar te onsdag och jag ledig lika länge. Mest synd om honom, han ska få massa kramar.
Quote from Fredric Lagerström on 16 February 2009, 08:37Jag hade faktsikt grillpremiär hemma i går kväll. Det var min dotters ide men jag var inte sen att nappa på den. Visste att jag hade kol hemma och planerade att
tända med en plandning av linolja och bensin. Lyckligtvis hittade jag även t-gul tillslut. Vet
Jag hade faktsikt grillpremiär hemma i går kväll. Det var min dotters ide men jag var inte sen att nappa på den. Visste att jag hade kol hemma och planerade att
tända med en plandning av linolja och bensin. Lyckligtvis hittade jag även t-gul tillslut. Vet