Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 18:58Ingen söndagsångest än här. Har varit på mitt första löparpass utomhus sedan nyår och knät höll. Hurra!
Ingen söndagsångest än här. Har varit på mitt första löparpass utomhus sedan nyår och knät höll. Hurra!
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 19:22Kul Helena!
här är en till utan söndagsångest. Sportlov nästa vecka och jag har barnen. Det blir Moderna och Nationalmuseum med dem.
Kul Helena!
här är en till utan söndagsångest. Sportlov nästa vecka och jag har barnen. Det blir Moderna och Nationalmuseum med dem.
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 20:20Ingen söndagsångest här heller. Har storstädat lägenheten, främst dasset. Nu ska jag slänga sopor, lägga grejer i återvinningen och sen handla lite mat.
Ingen söndagsångest här heller. Har storstädat lägenheten, främst dasset. Nu ska jag slänga sopor, lägga grejer i återvinningen och sen handla lite mat.
Quote from Jan Lundquist on 22 February 2009, 20:35Grattis Helena!
Jag vill också dra igång utomhus. Ska försöka göra det men ska bli av med alla infektioner först.
Jag har aldrig söndagsångest. Jag har ett jobb jag trivs med så det är ingen ångest att börja jobba på måndagen och veckan går fort så det
Grattis Helena!
Jag vill också dra igång utomhus. Ska försöka göra det men ska bli av med alla infektioner först.
Jag har aldrig söndagsångest. Jag har ett jobb jag trivs med så det är ingen ångest att börja jobba på måndagen och veckan går fort så det
Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2009, 21:57Inte här heller! Jag vet varför, men ska inget säga muhahaha!
Inte här heller! Jag vet varför, men ska inget säga muhahaha!
Quote from Jan Lundquist on 22 February 2009, 22:16Här har vi väl inga hemlisar, Bruse??
Här har vi väl inga hemlisar, Bruse??
Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2009, 22:20Hehe... jag är nyhånglad.
Hehe... jag är nyhånglad.
Quote from Benny Eriksson on 8 March 2009, 19:01Bruse, har det blivit en regelbunden söndagsaktivitet?
Bruse, har det blivit en regelbunden söndagsaktivitet?
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2009, 19:13Tyvärr inte Leila, men du kanske vill hjälpa till att det blir så i fortsättningen?
Tyvärr inte Leila, men du kanske vill hjälpa till att det blir så i fortsättningen?
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 19:40Bruse! Då är vi två 😉
Fast inte med varandra (vad jag vet iaf :P)
Bruse! Då är vi två 😉
Fast inte med varandra (vad jag vet iaf :P)