Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2009, 19:42Är du nyhånglad idag? Grattis!
Är du nyhånglad idag? Grattis!
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 20:08Jag är nöjd iaf (t+)
Jag är nöjd iaf (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2009, 20:14Hoppsan, var det så trevligt!
Hoppsan, var det så trevligt!
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 20:20Hur trevligt sällskapet hade får du nog fråga honom om, men jag är nöjd med helgen i alla fall 🙂
Hur trevligt sällskapet hade får du nog fråga honom om, men jag är nöjd med helgen i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 12:45hur är det med ångesten?! 😀
Jag tror jag är ångestfri... Men jag är pirrig...Verkar som om jag för besök i morgon 😀 Är lite skeptisk, men vi får se... hiih 😀
Nu ska jag städa lite 😉
hur är det med ångesten?! 😀
Jag tror jag är ångestfri... Men jag är pirrig...
Verkar som om jag för besök i morgon 😀 Är lite skeptisk, men vi får se... hiih 😀
Nu ska jag städa lite 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 12:54Besök av någon trevlig man?
Besök av någon trevlig man?
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 13:03Mjo jo... något sånt 😉 Vet inte om man kan kalla en 23åring för man 😉 Men ja.. 😀 hihi. Spontanitet ftw 😉
Han ville komma hit i fredags redan, men det var lite tight. Men i morse så beställde han tågbiljett 🙂
Mjo jo... något sånt 😉 Vet inte om man kan kalla en 23åring för man 😉 Men ja.. 😀 hihi. Spontanitet ftw 😉
Han ville komma hit i fredags redan, men det var lite tight. Men i morse så beställde han tågbiljett 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 22 March 2009, 13:51Oj Marie! Oj, oj!.
Nä sitter här med en viss grönklädd herr Ågren vid min sida.
Fy, åt chips med dipp o drack öl igår. F*n! Blir långpass för mej idag.
Får trösta mej med Lalehs nya skiva iaf!
🙂Ps. Har även tvättat bilen idag. Jag kan lika gärna döpa
Oj Marie! Oj, oj!.
Nä sitter här med en viss grönklädd herr Ågren vid min sida.
Fy, åt chips med dipp o drack öl igår. F*n! Blir långpass för mej idag.
Får trösta mej med Lalehs nya skiva iaf!
🙂
Ps. Har även tvättat bilen idag. Jag kan lika gärna döpa
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 13:57Om jag var du skulle jag vänta med långpasset till i morrn 😉
Iofs dricker jag ju helst inte alkohol just av den anledningen att kunna träna mer obehindrat vilken dag det än är. 🙂 och tränar jag ju inte direkt "hårt" heller eftersom jag inte kan vara ute
Om jag var du skulle jag vänta med långpasset till i morrn 😉
Iofs dricker jag ju helst inte alkohol just av den anledningen att kunna träna mer obehindrat vilken dag det än är. 🙂 och tränar jag ju inte direkt "hårt" heller eftersom jag inte kan vara ute
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 14:15Jag hade helt glömt av att det var söndag tills ni påminnde mig, tack ska ni ha! 😉
Jag hade helt glömt av att det var söndag tills ni påminnde mig, tack ska ni ha! 😉