Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 22:56Massor!
Idag landade mitt nya projekt hemma hos mig; Lisa. http://www.neverneverland.se/aktuella.hundar.2008/lisa/aktuell.lisa.htm
I morgon ska jag och hundarna åka och rejsa lite i Vänersborg.
Tisdag är det grillning i skogen med ett par kompisar och
Massor!
Idag landade mitt nya projekt hemma hos mig; Lisa. http://www.neverneverland.se/aktuella.hundar.2008/lisa/aktuell.lisa.htm
I morgon ska jag och hundarna åka och rejsa lite i Vänersborg.
Tisdag är det grillning i skogen med ett par kompisar och
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:02ujj....
full rulle 😉
ujj....
full rulle 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:05Jourvecka börjar i morgon och blir en extra dag eftersom nästa måndag är röd dag. Å andra sidan är det bra betalt så en fasad på huset lär bli betald nu. Men söndagen innan jour är inget kul. Det enda positiva är att jag kan cykla hela veckan!
Jourvecka börjar i morgon och blir en extra dag eftersom nästa måndag är röd dag. Å andra sidan är det bra betalt så en fasad på huset lär bli betald nu. Men söndagen innan jour är inget kul. Det enda positiva är att jag kan cykla hela veckan!
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:50Va faan ska man ha söndagsångest för? Bortkastad energi tycker jag. (t-)
Va faan ska man ha söndagsångest för? Bortkastad energi tycker jag. (t-)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 23:06Har söndagsångest idag! Men om mindre än en timme är det över...skönt. Då är det redan måndag o bara att genomföra.
Eller ju fortare jag gå o lägger mig, så är det förbi.
Utan motgång-ingen framgång!
Har söndagsångest idag! Men om mindre än en timme är det över...skönt. Då är det redan måndag o bara att genomföra.
Eller ju fortare jag gå o lägger mig, så är det förbi.
Utan motgång-ingen framgång!
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 23:48söndagen skulle gärna fått vara lite längre... ungefär 37 timmar längre. usch ny vecka alldeles strax.
tidigt upp imorgon. lång dag på uni. öva på uppsatspresentation hela kvällen. ha ångest hela tisda förmiddag, sen hålla presentation. urk. ja kräks....
söndagen skulle gärna fått vara lite längre... ungefär 37 timmar längre. usch ny vecka alldeles strax.
tidigt upp imorgon. lång dag på uni. öva på uppsatspresentation hela kvällen. ha ångest hela tisda förmiddag, sen hålla presentation. urk. ja kräks....
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:07Svår söndagsångest då min framtand blev avslagen i dagens innebandypass (#). Suck suck suck suck suck suck suuuuuuuuuck! Jag hatar verkligen att ligga 300 timmar i en tandläkarstol med 45 slangar i käften... men men, är väl bara ta tjuren vid hornen imorr
Svår söndagsångest då min framtand blev avslagen i dagens innebandypass (#). Suck suck suck suck suck suck suuuuuuuuuck! Jag hatar verkligen att ligga 300 timmar i en tandläkarstol med 45 slangar i käften... men men, är väl bara ta tjuren vid hornen imorr
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:08Tråkigt, Tomas! Så är det att leva "on the edge"... 😉
Edit: visste inte ens om den här tråden... När skapades den?
Tråkigt, Tomas! Så är det att leva "on the edge"... 😉
Edit: visste inte ens om den här tråden... När skapades den?
Quote from Fredric Lagerström on 7 February 2010, 21:11En söndag för länge sedan 😉
Trist Thomas! Shit!
En söndag för länge sedan 😉
Trist Thomas! Shit!
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 21:12Jepp, det är väl det. Tur det var min plasttand iaf, den har ju varit med om ett och annat genom åren ;). Men nu ser man ju ut som en lodis! Kommer bli mobbad på jobbet imorrn, haha.
Tror gruppen skapades nån gång kring stenåldern...
Jepp, det är väl det. Tur det var min plasttand iaf, den har ju varit med om ett och annat genom åren ;). Men nu ser man ju ut som en lodis! Kommer bli mobbad på jobbet imorrn, haha.
Tror gruppen skapades nån gång kring stenåldern...