Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

Massor!

Idag landade mitt nya projekt hemma hos mig; Lisa. http://www.neverneverland.se/aktuella.hundar.2008/lisa/aktuell.lisa.htm
I morgon ska jag och hundarna åka och rejsa lite i Vänersborg.
Tisdag är det grillning i skogen med ett par kompisar och

ujj....
full rulle 😉

Jourvecka börjar i morgon och blir en extra dag eftersom nästa måndag är röd dag. Å andra sidan är det bra betalt så en fasad på huset lär bli betald nu. Men söndagen innan jour är inget kul. Det enda positiva är att jag kan cykla hela veckan!

Va faan ska man ha söndagsångest för? Bortkastad energi tycker jag. (t-)

Har söndagsångest idag! Men om mindre än en timme är det över...skönt. Då är det redan måndag o bara att genomföra.

Eller ju fortare jag gå o lägger mig, så är det förbi.

Utan motgång-ingen framgång!

söndagen skulle gärna fått vara lite längre... ungefär 37 timmar längre. usch ny vecka alldeles strax.
tidigt upp imorgon. lång dag på uni. öva på uppsatspresentation hela kvällen. ha ångest hela tisda förmiddag, sen hålla presentation. urk. ja kräks....

Svår söndagsångest då min framtand blev avslagen i dagens innebandypass (#). Suck suck suck suck suck suck suuuuuuuuuck! Jag hatar verkligen att ligga 300 timmar i en tandläkarstol med 45 slangar i käften... men men, är väl bara ta tjuren vid hornen imorr

Tråkigt, Tomas! Så är det att leva "on the edge"... 😉

Edit: visste inte ens om den här tråden... När skapades den?

En söndag för länge sedan 😉

Trist Thomas! Shit!

Jepp, det är väl det. Tur det var min plasttand iaf, den har ju varit med om ett och annat genom åren ;). Men nu ser man ju ut som en lodis! Kommer bli mobbad på jobbet imorrn, haha.

Tror gruppen skapades nån gång kring stenåldern...