Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:53Ingen söndagsångest här heller, jag är bara LYCKLIG! (L)
Ingen söndagsångest här heller, jag är bara LYCKLIG! (L)
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:55Katarina nåt man missat ? =)
Katarina nåt man missat ? =)
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:56Hoppsan, kul!:D
Hoppsan, kul!:D
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:58Klar Söndagsångest !
Semestern är slut och första arbetsdagen är imorgon...
Klar Söndagsångest !
Semestern är slut och första arbetsdagen är imorgon...
Quote from Fredric Lagerström on 15 August 2010, 20:58Jag ska ner i gruvan igen eft 1v underbar sem. Underbart ?r kort.
Jag ska ner i gruvan igen eft 1v underbar sem. Underbart ?r kort.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:59Det har bara varit en riktig kanonhelg med paddling, födelsedagskalas och midnattslopp som avslutades med att jag fick tillbaka min dotter. Jag är just nu så nöjd med livet man kan vara. Och så lämnade Fredrik diverse godsaker så jag håller på att äta ihj
Det har bara varit en riktig kanonhelg med paddling, födelsedagskalas och midnattslopp som avslutades med att jag fick tillbaka min dotter. Jag är just nu så nöjd med livet man kan vara. Och så lämnade Fredrik diverse godsaker så jag håller på att äta ihj
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 21:00Just det, så har jag semester nästa vecka också (t+)
Just det, så har jag semester nästa vecka också (t+)
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 21:00Katarina: Gott det njut av livet, det gör du helt rätt i!
Katarina: Gott det njut av livet, det gör du helt rätt i!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 21:04Härligt Katarina!
Ps, Fredrik nästa gång du besöker storstan så finns en gästsäng redo här. Säg bara till lite innan så jag hinner göra plats i kylskåpet 😉
Härligt Katarina!
Ps, Fredrik nästa gång du besöker storstan så finns en gästsäng redo här. Säg bara till lite innan så jag hinner göra plats i kylskåpet 😉
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 21:06Haha Ja Anna, det behövs!
Haha Ja Anna, det behövs!