Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 06:45Katarina: Ska jag tolka det som att det var bra att jag tog med mig alla biscotti som var kvar? 😉
Katarina: Ska jag tolka det som att det var bra att jag tog med mig alla biscotti som var kvar? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2010, 07:15Djurgården spelar hockey där på fredag, det var Klonen som ville dit. På lördagen har spårvägsmuseet öppet.
Djurgården spelar hockey där på fredag, det var Klonen som ville dit. På lördagen har spårvägsmuseet öppet.
Quote from Fredric Lagerström on 16 August 2010, 08:52En kompis till mej skulle se hockey i Tjeckien men hamnade på en simtävling i stället. Han gick med folkströmmen och hamnade i fel hall. Det äventyret kallar han nu: Hockey/simning.
En kompis till mej skulle se hockey i Tjeckien men hamnade på en simtävling i stället. Han gick med folkströmmen och hamnade i fel hall. Det äventyret kallar han nu: Hockey/simning.
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2010, 09:13Snacka om att vara ute och cykla liksom.
Snacka om att vara ute och cykla liksom.
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2010, 09:14Jag står inför ett moraliskt dilemma. Ni med barn hur göra?
Klonen är 17 år och jag är stenhård på att han inte får dricka för han blir 18. Dock får han smaka en smutt ur mitt glas oavsett vad det är i. För då vet han hur det smakar. Men att åka till öle
Jag står inför ett moraliskt dilemma. Ni med barn hur göra?
Klonen är 17 år och jag är stenhård på att han inte får dricka för han blir 18. Dock får han smaka en smutt ur mitt glas oavsett vad det är i. För då vet han hur det smakar. Men att åka till öle
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:16Bruse: Vad är åldersgränsen för att dricka på krogen i landet ifråga?
Bruse: Vad är åldersgränsen för att dricka på krogen i landet ifråga?
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:23Jag har också bestämt mig för att det inte ska vara någon alkohol före 18, men förstår ditt dilemma. Fyller han 18 snart? Om han vill ha en öl och känner sig bekväm att dricka en tillsammans med pappa så skulle jag tycka att det är ok. Det är ändå inte so
Jag har också bestämt mig för att det inte ska vara någon alkohol före 18, men förstår ditt dilemma. Fyller han 18 snart? Om han vill ha en öl och känner sig bekväm att dricka en tillsammans med pappa så skulle jag tycka att det är ok. Det är ändå inte so
Quote from Fredric Lagerström on 16 August 2010, 09:36Om jag hade åkt till Prag med min dotter (17) så hade hon fått en öl i mitt sällskap. I mitt sällskap, absolut.
Om jag hade åkt till Prag med min dotter (17) så hade hon fått en öl i mitt sällskap. I mitt sällskap, absolut.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 09:38Ja, jag kan nog också tycka du kan lätta på restriktionerna lite i Prag, fast inte en öl varje dag skulle jag tycka.
Ja, jag kan nog också tycka du kan lätta på restriktionerna lite i Prag, fast inte en öl varje dag skulle jag tycka.
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2010, 09:44Han är 17 år 5 månader exakt idag.
Vi ska ju bara vara där tre dagar, så då blir det max tre öl. Jag är själv inte mycket för öl, kanske en i månaden. Men en riktig ölhall vill jag allt besöka, å U Fleku (stavning?) har ett microbryggeri, så då måste vi
Han är 17 år 5 månader exakt idag.
Vi ska ju bara vara där tre dagar, så då blir det max tre öl. Jag är själv inte mycket för öl, kanske en i månaden. Men en riktig ölhall vill jag allt besöka, å U Fleku (stavning?) har ett microbryggeri, så då måste vi